• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

CicciL: välkommen till klubben för onda magar :D
    Fast min mage har lugnat ner sig så nu har jag bara en liten molande värk, speciellt på höger sida. Jag ska helt klart testa mig på lördag, kommer inte kunna klara vänta till måndag.

• Snart så....

hahhaha tankeläsare? eller smittade jag av mig på dig i lördags?

• Bröllopstokiig

Snart så.... ha ha ha vi känner ju samma! OK du får testa först på lördag. Håller mitt i sig och även ditt och du är gravid, då måste fan jag va' det med Hoppas så in i bengen nu, för jag känner inte igen denna molande värken. Jag har den gärna bara jag är gravid!

• Lapinette

Vet ni vad tjejer. Ni kanske är gravida?!! GRATTIS!

CicciL - ville inte ta död på misstanken om en liten bebis utan skrev bara hur konstigt jag har mått de senaste månaderna. Har nog haft alla sympton man kan ha inför graviditet förutom den där metallsmaken i munnen. Detta trots att jag försöker låta bli att känna efter. Det är bara så in i helskotta svårt!

• Lapinette

Ska ni båda testa i helgen?

• Snart så....

Nej denna värken har jag inte känt innan så antingen kommer plusset eller så är det jag som åker i ilfart till gyn!

• Bröllopstokiig

Snart så... får nog testa först, är hon gravid borde jag vara det! Jag har verkligen känningar mot äggstockarna, varför har jag det, särskillt på höger sida ilar det. Man blir ju orolig! Livmodern sitter ju inte där precis!

• Snart så....

PRECIS så har jag haft igår och idag!! Varför bara på höger sida?? Fast bara ibland ilar det....

• Bröllopstokiig

Är inte jag gravid heller, åker jag med dig till gyn, å det jävligt snabbt! Jag tycker det har blivit värre nu den sista timmen. AJ

• Snart så....

vi har BIM måndag båda fast man kan ju testa sig 3 dagar innan. Har nog inte karaktär nog att kunna vänta :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?