• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Jobba vad är det?

Muggelsfan: snart är du i denna djungeln som vi är i :D

• mugglesfan

Ja det skulle bara vara roligt att känna ngt... Men det känns precis som vanligt (=icke gravid). Ja ja inte mkt att göra åt.

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Oms: hhahaha tack :D

• Bröllopstokiig

Snart så... Jag blev bara så deppig. Var på toa och skulle kolla om det var mensen som var på g trots allt, då får jag lite rosa på pappret kanske lite tidigt...? men det var så det var i allafall! usch nu är det jag som deppar som fan.
    Belv inte bättre av att en kompis snackade med mig nyss och berättade att hon är i 11e veckan, suck, alla utan om jag känns det som!
    Får ta o rycka upp mig och se fram emot nästa ÄL om typ 3 veckor, jävligt långt tills dess bara!

• Snart så....

Mugglesfan: fast jag skulle gärna slippa lite av värken på höger sida just nu. Så lite avis blir man på dig som inte har något

• Snart så....

CicciL: Nämen gumman ryck upp dig :) Kan det inte vara en nidblödning? Eller brukar du få mellanblödningar?

• Liten med Mindre

CicciL

Alla utom du och jag i så fall. :( Har haft "rosa papppret" sen i fredags - ett par dagar tidigare än normalt, och fortfarande ett par dagar till mens. Dropp, dropp...

Fast med början till en förkylning i kroppen orkar jag knappt deppa. Förutom att tanken på mer aktivitet hemmavid känns otroligt långt borta när jag knappt orkar upp för trappen. Varför ska just "mina" simmare kräva superaktivitet för att aktivera sig??? Vill inte behöva vara elittränad för att de ska bli glada!!!

OK, kanske lite djupa problem där... :(

• Jessie76

Hej allihopa... Fast jag lider med er när ni bli besvikna, lika mycket känner man med er när ni är förhoppningsfulla... Jag hoppas hoppas hoppas att ni får plus hela bunten

Jag menade inte att "bråka" om snitt, menade oxå att det är valfritt - sorry

Jag har aldrig haft metallsmak heller - däremot kände jag att jag kände igen mig i Oms symtom.
    Drömmar absolut, och trött trött trött var jag. Men som sagt, alla olika

Svar på tråden gravid? när märker man av det?