• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

WOW det bästa jag läst i dag. DU fick ju en blödning, tjohooooo vad bra att läsa, hoppet är inte ute för mig då
    Men herregud, var det alltså dag 23 efter ÄL det är ju jätte länge, du måsta ha en bauta lång cykel.
    Mycket intressant i allafall!

Jag drömde att jag testade positivt i natt, hela min värld hägrar runt detta att bli gravid just nu, så jag tror det är just därför jag inte blir det. Min man säger att jag vill så mycket att det inte går... Är det bevisat att man kan minimera chanserna för att man vill så gärna, tycker det låter konstigt!??

kram

• nu är jag fruL

vänner fan: Tack för en MYCKET bra sammanställning av symptom IMPAD

Nu kan man ju bara hoppas att min kropp funkar som din så jag känner igen symptomen... fast jag känner ju ALLA symptom som finns så jag borde ju täcka in dina också

Nenne: du och jag får åka tandem jag har ÄL nästa fredag!

cicci: jag tycker det är kanon att du håller koll på folks sista mensdagar osv en riktig vän

kul att ses igen! lets bli prutt fulla!
    moget va?

• nu är jag fruL

jag är så jäklarns alkohol och party sugen så att det nästan inte går att sitta still.
    Fy faaaaan vad gott det ska bli med vin i kväll. Har inte druckit sen... hmmm tisdags WOW!!!!

är så sjuukt sugen på vin!!!
    mmmmm gott
    kommer inte hinna hem innan jag måste ta en....
    hmm örebro....

• nenne78

åååhåååå fruLlan, här ska det resas tält tillsammans!

• Liten med Mindre

Vilken sammanställning Vänner-fan! Bra jobbat.

Fortsätt rapportera. :)

• nu är jag fruL

hmmm
    jag har alltid undrat.
    vad innebär metallsmak i munnen Jag har uppenbarligen aldrig haft detta för jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att ha metallsmak i munnen...

smakar det illa, är det som att suga på en mutter (något jag inte gör så ofta ifall ni undrar ) eller vad!!!!????

ja det kommer ju i allafall vara ett säkert tecken om det helt enkelt skulle börja smaka plåtburk i munnen en dag. det verkar vara ett tecken som inte ens JAG kan inbilla mig

• mugglesfan

FruL: suga på mutter - av ngn anledning låter det snuskigt

Vänner-fan (ytterligare ett fan här noterar jag): jag kör Firefox och som ngn nämnde kan man byta flik men jag verkar glömma det varje gång. Säkrast för mig (ngt jag har lättare att komma ihåg) är att helt enkelt stänga fliken efter varje inlägg. Drastiskt men effektivt. Annars syns åtminstone "gravid?" och det räcker ju
    Kul att få alla symptom så utförligt! Det är roligt med er som redan är gravida men ändå hänger i tråden!

• mugglesfan

nenne: kul att ditt bröllop gick bra och att du numera tillhör Fru-ligan! Visst är det gött att köra utan regnkappa!
    Vänner-fan: med dag 1 menar du fullböj-dagen? I så fall fick vi till det dag 1 och 2 den här gången men inte känner jag nåt för det! Väntan väntan... man blir ju galen.
    Nytt trådnamn: Galen? När märker man...?

• _koko_

Jag instämmer i applåderna: Grattis Vänner-fan och tack så mycket för all info!

Jag hade metallisk smak i munnen före förra mensen - tänk på hur det smakar att drick läsk ur burk, bästa liknelsen jag kan komma på iaf...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?