• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

tänk vad jag ser fram emot sjukdomen graviditet

fast jag förstår verkligen att det är skitjobbigt med illamående och tröttheten. MEN jag vill ändå vara där...

näe ni, nu ska jag ta och bege mig tillbaka till civiliserade trakter igen.
    Hoppas att ni alla får en kanon helg med humpande och stånkande
    och helst INGE mens eller sånt skit*' till någotn.

kram på er

• Vänner-fan

Jag kom på att jag glömde det mest positiva symptomet av alla!
    Min migrän har jag inte sett röken av sen jag blev gravid!
    Det glädjer mig enormt, för nu kan jag äta choklad utan att få huvudvärk! Inte för att det smakar riktigt som det innan pga den där smaken i munnen, men ändå!

• mugglesfan

Vänner-fan: vi har rett ut här innan att sushi är helt ok att äta trots graviditet
    Och min mamma slapp också sin migrän när hon var gravid med mig men sedan kom den tyvärr tillbaka...

Jag är lite orolig för jag är så icke-vinsugen! Det är inte likt mig. Om det är ett symptom är det ok men inte annars!

• Vänner-fan

Mugglesfan:
    Ja, barnmorskan sa att jag kan äta de bitar som är utan rå fisk och det har jag gjort, men det är laxbitarna jag drömmer om! Och jag vet inte om jag vågar äta de när hon avråder. Får försöka tänka på att inte heller sushin skulle smaka precis som vanligt.
    Att migränen kommer tillbaka sen är jag helt inställd på. Men jag är glad så länge den håller sig borta!

• Bröllopstokiig

Vänner-fan:
    Hur var din blödning du hade??? Jag har fått en lite nu, 2 dagar innan BIM och jag vill inte att det ska vara mens!
    berätta in i minsta detalj

• Vänner-fan

OK, ni brukar inte vara blyga här har jag märkt ! Håll till godo:
    Den var brun och höll i sig i 4-5 dagar. Inget rött alls, inget dropp, bara en kladdig fläck i trosan varje dag som det räckte för ett litet trosskydd att ta hand om. Eftersom den kom så pass sent (jag ska redan ha varit i vecka 6 då), så tror jag inte att det var nid utan att jag helt enkelt fick den när mensen skulle kommit. Sen har jag inte haft det något mer sen dess.

• Bröllopstokiig

Okej, här är det inga kladdiga flytningar dessvärre.....

• Bröllopstokiig

Men det är brunt blandat med rött... hmmm antar att det bara är att inse fakta nu!

• Vänner-fan

Men alla är ju olika. Bara för att jag fick så betyder ju inte det att någon annan här inne behöver få så... Det är ju det som gör det hela så svårt.
    Kram!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?