• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Frejis

2396 tror jag att det var :)

• nu är jag fruL

ha ha ha
    räkneverket låg lite efter.

förlåt att jag håller på så där, men jag kuynde inte låta bli... igen...

usch vilken mens verk jag har
    förbered er på att jag kommer tröst dricka i morgon

• Frejis

Du var en dålig förebild ;) hoppas att det inte är alltför många som vi har irriterat, få sitta ensamma annars ;)

• nu är jag fruL

frejs:
    men de här tjejerna planerar ju att bli MAMMOR vilket kommer innebära att de dagarn i ända i de närmsta 20 åren får stå ut med irriterande?? barn och dess påhitt. Så det är vel bara bra om vi härdar dom lite vad ?

• Jessie76

Tjena brudar - nä ingen idé att hoppas för jag HAR mens. Så var det med det
    Men jag kommer ju hela tiden fram till att det faktist vore bättre att vänta och se, blir det så blir det - men det vore bättre om bäjbizen kommmer ut i juli-aug-sept nästa år. Så vi får seee...

Grattis som fan frullan, har glömt det (generad)

Grattis ni andra - håller tummarna för dom som väntar.

Sänd mig en tanke på lördag om ni har tid Skulle så gärna vilja vara med men jag har inte råd oxå.

Sen tycker jag vi kan tänka på Nenne78 oxå. Fast d e dålig stil att missa en BT träff för nåt så simpelt som att gifta sig - jag menar *pfff*
    Lycka till Nenne!!! Det blir underbart! Humpa som fan på natten - och speciellt på morron! Lite doggy-stile med brudklänningen?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?