• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Tjenixen pixen igen tjejer!

Ja hur ska man veta vem som är vem?!?!
    Jag är lång, smal och har långt tjockt blont hår, får väl se till att ha det utsläppt så ni känner igen mig iaf.

Annars kanske man ska ha en systempåse i handen? Det borde ju vara ett tecken om något på att känna igen oss, våra vindrickande fantaster

• Snart så....

Oj hur ska man beskriva mig? Lång (172), inte smal, tjockt halvlångt hår, halvspansk.
    Hahahha systempåse var bra :D

• Lapinette

BrudSommar2006 - förlåt var nog inte tydlig nog - vintersemestern var till SydAfrika. Drömmer om att åka dit innan det är dags för barn.

• Bröllopstokiig

Jag har redan bokat in skidsemester i Frankrike, jag ska dit om jag så är gravid eller ej. Sen i vår ska jag (under påsken) förhoppningsvis till Dubai minst 10 dagar. Man kan ju flyga fram till 8e månaden i allafall. Saken är ju hurman mår, men det ska gå bra hoppas jag (positivt tänkande)

• _koko_

Å jag är också lång, om jag är smal är ju en definitionsfråga, har mörkt hår och kanske glasögon. :)

Ja, en TOM systempåse, det är väl symboliskt och bra, och man ser lagom knäpp ut?! :D

• Jessie76

Vad kul det vore att vara med på lördag
    Nä ingen syndaflod, jag menade mer synd-aflod...hrmm... långsökt humor här uppe idag
    Men jag har ju mens-ont så jag är nog rätt säker på att den kommer igång. Ni vet, maggen och ryggen. Men brukar brösten göra så här grönjävulskt ont vid mens?!

• Bröllopstokiig

Jessie76, det kan lika gärna vara gravid du är. Man har menssmärta/molande värk vid graviditet med och boobsen, nu är jag faktiskt misstänksam... vänta lite så får vi se.....

Jag kör på systempåse på Lördag Fan vad kul

• Snart så....

Systempåse here we come :D
    sa vi 14,45? Kommer inte kunna hänga här imorron pga kundbesök :(

Men tänk om jag inte borde drick vin på lördag? Vill testa mig nu men det skulle nog bara bli neg...

• Snart så....

Nu fick jag nästan panik, letade hysteriskt bland påsarna *pustar ut*. Hade kvar 1 systempåse :D

• FruSofia

CicciL
    Ja förvisso kan man blöda som vid mens även fast man är gravid, fast det är inte samma sak som nid blödning Men nu verkade det vara som du sa, att det inte var syndafloden som anlänt, så jag tycker absolut att Jessie ska göra ett litet gravtest

Svar på tråden gravid? när märker man av det?