• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

Vi hade två ica-kassar hemma, det var ALLT! Men som tur är ska jag på systemet idag, så jag kan hamstra, hahaha...

FruLlan och Cicci - ni borde ha mail från mig också nu.

• nu är jag fruL

hallojsan
    äntligen lite liv i tråden!
    frejs: jag tränar ingenting alls, fy bubblan vad tråkigt...
    men se några sidor bakåt, där var det flera som dillade om sats och andra tortyr ställen

skorpan_ då får du också ta och hänga på nästa gång då.

frejs: jag tycker också att det är SKIT jobbigt hela den här känslomässiga bergochdalbanan. efter förra mensen var jag ju så otroligt knäckt att jag nästan helt bestämde mig för att lägga ner hela barn verkstaden. Usch allt var bara FÖR jobbigt. Mitt psyke klarar inte att åka upp och falla ner så otroligt hårt.
    den här månaden känns det just nu lite lättare. Förmodligen eftersom jag inte räknar med att jag kan bli gravid efter mitt besök hos gyn. de var ju lite negativa till det hela och sa att det skulel bli svårt. Så därför tror jag inte att det är någon som helst chans att det ska kunna fungera. Så ...
    MEN fråga mig hur det känns när mensen kommer, då är jag förmodligen HELT förkrossad igen och vill ALDRIG mer försöka...
    usch att det ska vara så jobbigt och svårt.
    Tur att det är fredag och att jag ska fylla helgen med ...fylla!

• skorpan_

FruL

Du får ta ett glas för mig me! :)

• Bröllopstokiig

Lapinette: Vi ska till Val Thorans, eller hur det stavas. Har inte varit där innan, men i Charmonix och Val disere... jag är alpinfantast o älskar skidåkning, men det har gått 2 år sedan sist, så nu måsta jag bara åka!
    Dubai har ju jag bott i massa år, flyttade till Sverige igen pga kärleken, min man flög ner och hälsade på mig och friade efter 0 tid, jag sa ja och sen kändes det tokigt att bo kvar på andra sidan jordklotet... SÅ därav åker jag till Dubai hela tiden, eller iaf 1-2 ggr om året.

• nu är jag fruL

skorpan: DET är ett löfte
    vad vill du ha, går det bra med en bira eller vill du ha ett glas vitt

lapinette: bra att du kände dig träffad...

jag har mailat er andra... nu vet ni att jag och tider inte är att lite på...
    usch vilken dålig ovana...
    äsch...
    ska bättra mig...
    tills jag blir 50...
    eller kanske när jag blir mamma

• nu är jag fruL

apropå resa så tänker vi boka in safari till februari. Är jag gravid då så får bebben följa med ut i buschen. Det känns som om det är lättare att åka på safari som gravid än emd småbarn. Så det blir till att passa på. För safari VILL vi åka på.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?