• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

freijs: vad är pergotime????

• Frejis

Pergotime är enligt www.fass.se läkemedel för stimulering av äggproduktion. Men vad hjälper det med ägg om det inte blir några kycklingar? ;) *en helt galen fråga, jag vet*

• nu är jag fruL

hmmm intressant
    jag hade blåsor på äggisarna för några år sedan, undra om det där är tabletter för mig???

ha ha ha
    jag är bara intresserad av att få tabletter. jag är så less på att inget händer på bebis fronten så jag gör vad som helst...

• Frejis

Vem vet, gå till doktorn och fråga :) tänk om det är det, det vet man aldrig.

• nu är jag fruL

vart tog alla vägen?
    Är alla hemma och gör barn?

• Liten med Mindre

Hmm...jobbade faktiskt lite på jobbet. Inte så vanligt nuförtiden. ;)

Får väl fundera på lunch för att inte slita ut mig.

Bon appetit!

• nu är jag fruL

usch jag skäms över hur lite (läs ingenting) som jag fått gjort idag...
    borde också jobba...
    men det är mycket roligare att surfa...

sov uruselt i natt. Gör alltid det när maken inte ligger brevid. Låg vaken mellan 2 och halv 5... kommer somna som en stock framör brasan i kväll! hoppas jag hinnar humpa innan

• Bröllopstokiig

Hej, jag har suttit i möte. Måste jobba lite med
    Åh vad skönt med helg, kasta av sig kostymen och högklackade stövlarna och bara hoppa ner i mysbrallor, tända brasan hemma och korka upp en flaska rött!
    Längtar hem.....

• Johanna N

Härligt att hänga med i er tråd!
    Jag har lungnat ner mig lite nu efter alla intag av saker man inte bör äta när man är gravid. Precis som ni påpekade är det ju olika rekommendationer i olika länder. Jag som också alltid har tyckt att mina vänner som har blivit gravida har varit lite väl hysteriska, och så beter jag mig på samma sätt... HM... Hur som helst, ska jag ut och äta med mina bästa tjejkompisar imorgon och våndas lite hur det ska gå med att inte berätta. Jag tycker att det är lite tidigt ännu (bara 6 veckor), men de kommer att märka att jag inte dricker vin. Får försöka smutta på samma glas hela kvällen Hoppas att ni som ska träffas får det riktigt trevligt!

• Liten med Mindre

Lite avundsjuk på er som tycks ha eldmöjligheter hemma.

Jag får väl hitta något som går att visa på plasman. DVD-brasa ...mmm...myser. Eller inte.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?