• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Jessie: Jag har mått bra under ÄL, det är nu efter som jag verkigen inte skulle kunna ha sex. Med denna onda mage, hur skulle det gå??? Så om du har ont under ÄL så förstår jag dig.

Usch kan inte riktigt fokucera mig idag, vill bara att denna veckan ska gå så man får testa.

• Snart så....

Koko: Satt ni kvar länge? :D

• Bröllopstokiig

Hejsan och god förmiddag!

Japp i 3 1/2 timme satt jag och drack vin med FruL, koko, och snart så... i lördags eftermiddag. Tiden bara sprang iväg. Det var såååå himla trevligt att träffa alla och jag ser verkligen fram emot nästa gång!
    Sen var jag ute och busade fram till små timmarna...

Mina boobs gjorde så ont i går så jag trodde jag vill kapa av dem, har haft känningar sedan sent i fredags kväll, men i går var höjdpunkten. Inte mitt på utan runt om i körtlarna, riktigt öm om man tar där.
    Och nu är jag jätteglad, för jag känner som en lindrig mens smärt nere i buken, molande värk alltså, fast inte alls så intensiv, men jag hoppas det räcker. Har inte haft så (eller i af inte tänkt på det)innan mens tidigare. Jag har BIM på söndag denna veckan, så det är ju lite tidigt för att vara mensen.

Så nu är alla mina gravsymptom just gravsymptom, till jag testar! Om det skulle vara minus, så ändrar jag mig till att det var jäkligt tidiga pms symptom

Snart så... : du testade alldeles för tidigt gumman! Så hang in there, jag är övertygad om att du är gravid. Annars är det något som inte stämmer!

• Liten med Mindre

Synd att missa lördagsdejten. :( Men jag kan lova att min dejt med fiskarna var blöt på många sätt den med. Attans vad det regnade! Men dyket var bra i alla fall.

Sitter här och tror att mina menssymptom är graviditetssymptom. Så illa att jag var tvungen att testa i lördagsmorse - för att verkligen våga dyka. Visst var det negativt - en vecka före mens. Rätt självklart.

Men TÄNK OM allt som egentligen känns så normalt faktiskt är annorlunda den här gången... ;) Suck! Kom igen Mindre - lägg av!

• blondbrud

Hej!
    Jag fick äntligen min böj i torsdags (på dag 27). Min kropp är nog lite sen efter att slutat med mina piller. Undrar hur många dagar ni "myser" efter att fått böjen? Nu är det bara att vänta...

• Snart så....

CicciL: Nu låter det som du oxå har ett plus att vänta på :D
    Ja vet att jag testade för tidigt men varken min m2b eller jag kunde hålla oss hahaha...

• Bröllopstokiig

Hoppa på honom samma dag som böjjen gör jag och sen minst 2 dagar efter det! När man har fått böjj så släpper ägget 12-36 timmar senare! Så vitt jag har förstått!

• Frejis

Hej hej! :)
    lite avundsjuk på er som kunde träffas och dricka vin i lördags, men jag ser verkligen fram emot nästa gång :) kul att höra att ni hade trevligt :)

Lite roligt att läsa om alla graviditetssymptom och nojor som kom igång efter ÄL. Jag ansluter till gänget som redan har testat... jag testade igår och fick självklart ett stort minus. Har bim på tisdag eller onsdag och alla tidigare symptom är nästan som bortblåsta. Lite molande värk i magen (mycket mindre än efter ÄL faktiskt) och något ömma bröst... men bröstvårtorna som jag hade så vansinnigt ont i hela förra vecka har blivit större och ser väääldigt stora och äckliga ut ;) och det värsta är att man inte vet om det är sanning eller inbillning. Mannen skulle ju fatta noll om jag bad honom att kolla ;)

• _koko_

Vi har alltså 3 STARKA symptomare den här månaden, jättespännande!! :)

Cicci - jag som var så orolig för att vara bakis på söndan, jag åkte hem och somnade i soffan före kl 22, hahahaha....

• _koko_

Och där blev ni plötsligt 4 (lite långsam på tangentbordet idag)! :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?