Hejsan och god förmiddag!
Japp i 3 1/2 timme satt jag och drack vin med FruL, koko, och snart så... i lördags eftermiddag. Tiden bara sprang iväg. Det var såååå himla trevligt att träffa alla och jag ser verkligen fram emot nästa gång!
Sen var jag ute och busade fram till små timmarna...
Mina boobs gjorde så ont i går så jag trodde jag vill kapa av dem, har haft känningar sedan sent i fredags kväll, men i går var höjdpunkten. Inte mitt på utan runt om i körtlarna, riktigt öm om man tar där.
Och nu är jag jätteglad, för jag känner som en lindrig mens smärt nere i buken, molande värk alltså, fast inte alls så intensiv, men jag hoppas det räcker. Har inte haft så (eller i af inte tänkt på det)innan mens tidigare. Jag har BIM på söndag denna veckan, så det är ju lite tidigt för att vara mensen.
Så nu är alla mina gravsymptom just gravsymptom, till jag testar! Om det skulle vara minus, så ändrar jag mig till att det var jäkligt tidiga pms symptom
Snart så... : du testade alldeles för tidigt gumman! Så hang in there, jag är övertygad om att du är gravid. Annars är det något som inte stämmer!