• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Lapinette

CicciL - det låter scary...100 år!!! Jag har ju knaprat piller så jag har varit där 1 gång per år.

Min sitter i närheten av Humlegården. Kommer nu inte ihåg vad gatan heter men det är mittemot Ingrossos restaurang.

• Snart så....

FruL & CicciL : Ni har mail :D

Skönt att komma tillbaka tidigare än väntat!!
    Saknat BT och OJ vad man har många sidor att läsa ikapp hahaha

Här har man fortfarande ont i magen och mått illa idag :(

• Bröllopstokiig

Lapinette: Tack, då vet jag iaf ungefär var det är. Har gått på ngt vid storängsbotten innan, men det är ju så långt dig

Snart så....
    Mår du redan illa? Jag har inga symptom alls
    Försöker känna efter om det är lite molande värk i magen, men det är det inte Äh fan.... det kanske kommer nästa vecka tidigast, om jag har tur.

• Snart så....

CicciL: Ja dag har jag mått illa, kissnödig hela tiden och magen är helt svullen!! inte så roligt när man har varit på viktigt kundbesök :(
    Nu får det komma ett plus denna gången annars vette katten vad som är fel på mig....

• Snart så....

Snart lilla frun: Underbara drömmar du har :D

• Snart så....

Vågade mig in på familjeliv igår och läste lite symptomer, en tjej hade plussat 1 vecka efter ÄL. Hmmm kanske vågar testa snart?

• Snart så....

Är det bara jag här? Lite abstinens efter att ha varit borta :D

• _koko_

Snart så... - jag är också här, litegrann... Kunden har precis åkt och jag måste skriva ett protokoll innan jag får knäcka första ölen. ;)

• Bröllopstokiig

Snart så...
    Jag var med inne där på familjeliv för att se om det fanns några symptom jag kunde leta efter, det fanns många, men jag har dem inte
    Jag tror du är gravid!

• _koko_

Haha, det är fantastiskt vad symptomlös man är när man vet att det inte kan vara något - förra månaden mådde jag på intet sätt annorlunda än nu, men då hade jag ändå nästan alla symptom man kan ha...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?