• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • start september

Apropå flitiga myror, min arbetsmoral har DEFINITIVT gått ner. Min första regel var att bara hänga på BT när jag är ledig. Klarade mig faktiskt hjälpligt fram till bröllopet, men nu är det värre!

• Liten med Mindre

Dricker inte kaffe heller - är SÅÅ lyckligt lottad! :) Fast inte hjälper det.

Sitter och önskar att mitt ont i magen är annat än de luftbubblor det faktiskt handlar om. Suck!

Tur att det är hårdträning ikväll, på gymmet - så kanske jag glömmer några av symptomen.

Men tänk om jag fortsätter att känna mig så ovanligt flåsig som jag gjorde igår... säkert ett graviditetstecken.

Not!

• Snart så....

Start september: Härligt, välkommen till BIM 16/10 klubben :D
    Spännande datum att se fram emot, nu är vi heeeeeeela 3 st

• Liten med Mindre

Nån mer som tränar på SATS Stockholm? Vore kul om vi blir fler på mammagympan sen! :) Eller att gå och gravidträna med.

Det blir kul med två som fastnar i maskinerna med magen - elller ett helt gäng muminmammor som sitter fast. :D

Mindre - som går händelserna lite i förväg

• Bröllopstokiig

mindre, jag tränade på SATS sen blev det bara inte av. Men jag ska sätta i gång igen, defenitivt mammagympa! Jag går på SATS på BirgerJarlsgatan.

• Liten med Mindre

CicciL

Tränar mest på Odenplan eller Vasagatan - där det går att krypa ner i poolen efter stryketräningen. Blir väl slut med det sen om det tar sig.

Odenplan har barnpassning - hoppas få nyttja den någon gång. (Skulle inte ha något emot at få hoppa i bollhavet själv heller.)

• Bröllopstokiig

Jag jobbar ju på Karlbergsvägen, så Odenplan funkar även det BirgerJarlsg är bara lite närmare hem, kanske farligt då jag under senaste året gått just hem i stället för till gymmet!

Hur som helst, vilka ska med på lördag!?!?!
    CicciL
    FruL
    Snart så...
    Mindre

Fler, har tappat kollen!

• _koko_

Hohooo, kokooo tänkte försöka våga haka på också. :)

Har lite mycket på jobbet just nu, så det blir inte så mycket skrivet idag. Eller i morgon heller för den delen, men jag läser fortfarande. :)

• A.M.

Hej igen efter långlunch (det tar tid när man är en Mumin). Och så var jag tviungen att köpa ett par örhängen och en tröja som liksom bara kastade sig på mig. Jobbigt när sånt händer. Hela tiden.

Mindre:
    Att bli anfådd och flåsig är faktiskt definitivt ett tidigt grav. tecken - det var så min svägerska avslöjade mig i våras innan jag berättat för någon ...!

Jag ska börja träna på SATS uppe vid Stadion (vad nu den anläggningen heter) efer att bebisen kommit. Lite charmigare än B Jarlsgatan och så har de barnpassning!

Sushi - laxen är det tydligen inga problem med att äta. Den ska ha varit fryst. Rå fisk känner man dessutom på lukten om det är någon fara med - allt enl min barnmorska. Däremot ska man låta bli tonfisksushin (miljögifter/tungmetaller tydligen). (Men burktonfisk går bra).

All "farlig" ost som kokat i en sås är ok (ev bakterier dör).

• Bröllopstokiig

Uppdatering för vin på lördag!?!?!

CicciL
    FruL
    Snart så...
    Mindre
    _koko_

Svar på tråden gravid? när märker man av det?