• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

förlåt: jag kunde inte låta bli men jag tog inlägg 2300

sweet: låter intressant. Så ni är i samma bransch alltså.

AM: usch jag tror faktiskt att just de på-slutet-av-graviditet-symptomen faktiskt är mer avskräckande än lockande...

men fy vad spännande att det snart är dags. Det är ditt första barn va? det måste kännas lite läskigt samtidigt!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    bra kämpat nenne lilla
    men gammel tanten vann!

• sweetstreet

Ja vi är i samma branch kan man säga. Men jobbar med väldogt olika saker tycker jag. Ändå. Men visst, det är medicinsk forskning för båda.

Alltså snacka om att denna tråden aldrig vilar!!!!
    SÅÅÅÅ många inlägg!!!!

Nenne78, har du tid att vara här förresten? Ska du inte snart bli fru???????

• Snart så....

Vem knep 2000 platsen?

• A.M.

nu är jag fruL:
    Det är ju det jag försöker göra med mina symptom - äckla er lite så att ni passar på att njuta av era smala snygga kroppar nu innan ni blir muminmammor som jag ...

Och detta är faktiskt mitt andra barn - har en son på nio sedan tidigare förh. Men det är så länge sedan att jag verkar ha glömt precis allt om hur det är att vänta barn (för att inte tala om hu man tar hand om en spädis - minnet är helt blankt ...)

Nu är det fem veckor (eller 3 eller 7) kvar ...

• sweetstreet

Hörrni när är det egentligen de stänger ner tråden?????? Någon som vet?

• Snart så....

AM: vilken tid tyckte du var bäst under graviditeten?

• Snart så....

AM: fräck fråga men hur mkt har du gått upp under resp grav? Så man vet vad som väntar en :D

• nu är jag fruL

de stänger ner tråden den 31 oktober. Så vi startar vel en ny den dagen va. och skippar ordet gravid i rubriken. det är många av oss som fått lite jobbigt på jobbet pga av det...

AM: muminmamman är FIN!
    fast det ser inte ut som hon gärna går långpromenad

• Snart så....

Sweet: ingen aning men vi MÅSTE döpa om tråden till nästa!! Har fått snabbstänga ner tråden typ 15 ggr idag för min chef har sprungit här GRRR :(

När märkar man att man är GRAVID?? Vändà på det hela?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?