• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

ahhh jag vill testa mig nu!! Men måste ju vänta låååååååång tid :(

• Liten med Mindre

Cicci - då fyller jag före dig! 18:e blir jag också 32. Så du får vänta med ditt firande. :)

• Snart-lilla-frun!

Snart så... Jag testade 14 dagar efter ÄL och förmodad eh...befruktning Visserligen ett svagt plus men jag tror säkert att du kan testa innan. Det är ju såååå svårt att låta bli! Jag har dessutom ingen aning om när min mens behagar komma, den har alltid varit väldigt oregelbunden.
    Ta ett test för sjutton! (om inte annat så kanske du ska ligga lite lågt med alkoholen?)

• nu är jag fruL

oj vad vi kommer fira under den närmsta tiden
    vi får vel se hur många som är med på vinpimplandet efter ett tag eller om några gått över till alkoholfritt

cicci: bra med folk som jobbar inom vården !!!!
    Men mycket tråkigt att höra att det var ett missfall MEN som någon skrev nu vet i alla fall du att du KAN bli gravid. och det är ju skönt.

Själv så kanske det blir en sån där äggledar sköljning... fyyyyy vad hemskt det lät

men men vi får se!

På lördag ska vi ha trevligt. Kan vi inte träffas lite tidigare!!!!!????
    varför vänta ????

alkohol?!

• Bröllopstokiig

Mindre: Jasså, du fyller innan mig, då blir det mycket firande av i denna tråden Grattis till FruL i efterskott och till dig Mindre i förskott dårå, så har jag inte missat det...

• Snart så....

Snart lilla frun: men det har inte ens gått en vecka? BIM den 16/10 Man kan ju inte testa för tidigt. Hmm...får ligga lågt med vinet i helgen. Attans får väl dricka alkofritt på lördag :(
    Hade du några symptomer tidigt?

• Vanilj

Grattis Snart-lilla-frun!

Hur länge har ni försökt bli gravida?

Väntar ÄL vilken dag som helst nu och hoppas att det kan gå vägen. Detta blir vårt andra försök, testar med ÄL-stickor nu för att ha koll.

Hoppas ni får en rolig lördags-träff!

• Snart så....

Jag kan träffas tidigare, har inget planerat innan :D

• Liten med Mindre

Ja - GRATTIS i efterskott FruL :).

• nu är jag fruL

tack tack!!!!
    bockar och niger

mera firande tack

hurra för mig

japp jag ÄR ego

och snygg
    och rolig
    och trevlig
    och bäst
    och är bra
    och har stora fötter... hmmmmm oj då...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?