Hejsan Tjejer!
Var ett tag sedan jag hade tid att skriva här, men nu har jag lyckats läsa ikapp... Lika kul varje gång!! :)
Blondbrud,
om du slutade med pillren i augusti så kan det vara så att din ägglssning inte kommit igång än. Blödningen förra månaden var väl den första efter att du lagt pillren på hyllan? Och vad jag förstår så är den första blödningen efter att man slutat med piller inte vanlig mens utan samma typ av blödning man har när man äter piller. Men är du orolig kan du ju ta ett grav-test också. För säkerhetsskull. Men det är som sagt rätt vanligt att det kan ta 1-3 månader innan ÄL och riktig mens startar efter att man slutat med piller.
Pirr,
Vad trist!!!!!
Själv väntar jag på min mens som ska komma nästa vecka. Har ömmande bröst, men det tror jag helt klart är PMS-känningar. Tyvärr. Fast jag är inte superbesviken denna månad eftersom vi ju inte riktigt varit lika "duktiga" och fokuserade kring ÄL. Så mensen är i stort sett väntad.
Hörrni tjejer!
Jag blir sååååå aaaaaaavis på er som ska träffas!!!!! Jag hade JÄTTEGÄRNA velat vara med, men jag bor inte ens i Sverige så det blir lite väl långt att åka till Stureplan för ett glas vin. :( :( :( :( Hur tevligt det än låter...
CicciL,
Haha!!! :D
Trodde röklukt dolde det mesta i luktväg, men kanske inte smygisar efter kåldolmar?? ;)
Hehe! Men vem vet, kanske är detta ändå ett helt nytt gravsymptom???
FruL,
Inte vara deppig!!!!
Jag vet - lättare sagt än gjort. Men ändå. Försöker mest bara vara lite positiv, vilket är det enda "+" som jag just nu tror jag kan åstadkomma.