• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Vilken sida är senaste listan på - någon som vet ...? Nyfiken på vilka som bor i Stockholm

• _koko_

Men åååååh, vad roligt Snart-lilla-frun!!
    Håller tummarna för att plusset verkligen är ett plus!!!

• Bröllopstokiig

Jag skulle säga vid 15:00-15:30 på lördag...

• Snart-lilla-frun!

Jessie76- är DU gravid???? Det låter så... Har du testat?

• mugglesfan

Kollade precis på det men koko hann före. Kul att ni ska träffas, jag kan ju inte ju Jag får sitta och sura här i Götet (nä förresten i helgen är jag ju i de värmländska skogarna - kanske finns ngn värmlänning här i tråden? )
    Jessie76: jag är öm i några dagar, typ 2 kanske men det är säkert individuellt.

• Bröllopstokiig

Jag är från sthlm city, så då vet du det AM!!
    I allafall, jag ska hem nu, så vi får planera "träffen" på lördag lite närmare i morgon!

KRAM

• A.M.

Det var rätt många från Stockholm - och förmodligen fler än som står ... Jag bor också här/där! Då får ni kul på lördag!

• Snart-lilla-frun!

Ja, jag ska åka till barnmorskan så snabbt det bara går och få göra ett test. Såhär kan man ju inte gå ochfundera
    ... el så kan jag göra ett till test på egen hand... hm. Nä, för snål, hoppas på gratis hos barnmorskan... Förresten, INGA symtom överhuvud taget!!?

• A.M.

CicciL:
    Jag är också från Sthlm city! Kanske är vi grannar ... Har för mig att du också är fr Ö-malm ...?

Om du ser någon som är lång och har tjocka ben och stor mage så är det jag!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?