Vi har försökt skaffa barn i 12-18 mån, beroende på hur man räknar... det är ju inte alltid man försöker även om man befinner sig i ett försöksstadium, så att säga. Men ungefär så länge. Det visade sig dock att min ÄL var kraftigt försenad och att den i vanliga fall kommer 5 dagar före mens. Inte så konstigt att jag aldrig lyckats få se böjjen tidigare, de sju ÄL-stickorna hinner ju ta slut om man börjar testa från dag 12 och ibland känner man sig för snål för att köpa ett nytt CB ÄL-test eller bestämmer sig för att sluta jäkta ;)
Hm, vad ville jag egentligen säga med denna utläggning... :) mugglefan jag tror att du kan börja testa redan nu så att du inte missar någonting ;)
nenne78 - hoppas att du får en trevlig och solig bröllopsdag.
Ska jag nämna några inbillade *ler* graviditetssymptom som jag har den här månaden? Molande värk i magen vid livmodern, ömma bröstvårtor (extremt!), kissnödig... men jag dricker massor med te och vatten. Och lite kaffe ibland.
_koko: - en liten komplettering till din fina lista. Jag får väl avslöja att jag är 33 år gammal :)