• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

Nu måste jag dra
    Ha det bäst allihopa och gör barn så att det ryker om det. Då blir det heta ungar ska ni se!!!
    kram och puss

• A.M.

Är jag lite graviddum eller ... Borde ha uppfattat vid det här laget att ditt nick nu är jag fru L betyder att du redan är gift ... Tjock, korkad och med bröst som meloner (vanligtvis aprikoser) det är jag just nu

Nu i november alltså?! Då skulle jag om jag var ni boka med arrangör - för det är ju rätt snart. LYCKA TILL och hoppas att ni får den mest fantastiska resan någonsin. Bra omgivningar och tillfälle att bli gravid också! KRAM!

• Liten med Mindre

Åhh...nu vill jag också gå hem och göra barn! Har inte haft någon motivation alls att jobba idag. Framförallt inte sen det blev vackert väder.

Byter nog ut gymplanerna mot att cykla ute. I lagom tempo förstås - så att vi har krafter kvar.

Nu måste ju ägget vara löst - det har slutat att göra ont och då är det väl färdigmoget?

• sweetstreet

Haha Mindre...
    Har du lösa ägg????? :)

Ta det isåfall försiktigt med cyklingen. Inga skumpiga vägar för då kanske det lösa ägget blir äggröra och det vill man ju verkligen inte!!!! :D ;)

• nenne78

det enda som gör mig tjockare just nu är chips godis och vårrullar från thaigatuköket next door. Jag hatar att vara gräsänka, det saggar bara ner mig och jag kan ingenting göra för att ändra på det. *gluffsigluffs*

• nenne78

odilally!
    Här alstras det barn ser jag! (eftersom det är så få människor här)

• Snart så....

IIIHHHHHHH....
    Idag kom böjjen, så där perfekt på vår 12-års dag..
    So long nu ska det pippas för glatta livet hela helgen, tur att vi 6ade igår kväll :D

• sweetstreet

Snart så...

Ha en riktigt heeeet helg nu!!!!!!!! :)

Själv borde vi ha 6:at som fasiken igår, men det blev inte så alls. Vi var bortbjudna och när vi kom hem var vi alldeles för trötta båda två. Jaja, jag har jju som sagt ändå "lagt ner" den otroliga fokuseringen på babyverkstad denna månaden eftersom jag började känna att det stressade upp mig alldeles för mycket. Blev mer tvång än roligt. Men visst, vi hade ju 6 iförrgår så man vet aldrig?!

Förresten tjejer!
    Vad skulle ni kalla det att "ta det lite lugnare på barnalstringsfronten en månad"? Det går ju itne med vit månad eftersom man direkt tror det gäller alkoholintag då. Kanske "Röd månad"??? Eftersom man då är helt säker på att röda veckan kommer att komma som ett brev på posten?! ;)

• ljuvlig

Hej tjejer!!

Som vanligt tar det lite tid att komma ikapp alla inlägg men det gör inget för det är så underbar läsning!!

Tänkte bara säga att jag skiter i ÄL-test från och med nu! Har testat i två omgångar nu och i omgång 1 fick jag böj men av någon konstig anledning fick jag ingen böj denna månad! Det känns som om jag har testat ihjäl mig utan resultat.

Nej, nu kör vi så ofta vi kan och har lust istället. Det känns mycket bättre och mer äkta. "Blir det så blir det". Fick höra av en kompis att barn är ingenting man gör på beställning utan någonting man får.... Hon har nog rätt.Så till alla här inne, låt inte stickorna ta över. Ha 5+1 när lusten finns där, inte för att man måste

*kram*

• sweetstreet

ljuvlig

Låter faktsikt rätt sunt tycker jag.
    Fast det är ju det där med att man så gärna VILL och det kan vara svårt att inte låta bli stickorna då....

Självklart kan man inte göra barn på beställning men eftersom man vet att ens chanser att bli gravid är som störst kring ÄL så tycker jag ändå att detta är ett "hjälpmedel" som det är svårt att låta bli.

För min del blev kände jag bara att det blev lite FÖR mycket fokusering på 6 kring just ÄL, så denna månaden kändes det som om att man inte orkade försöka "pricka rätt" och köra som galningar alla dagar runt ÄL. Men kanske känns det bättre nästa månad. Känner att jag liksom tar en månad i taget.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?