• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Fniss ... inte på lunchtoan denna gång. Hemma!

• nu är jag fruL

härligt med lite lunchkutrasju!
    den som ändå fick det ...

AM snälla, kom med lite tips
    vilken ö har ni siktat in er på?
    jag varken orkar eller har tid att söka igenom hela sidan. det finns ju sjukt många öar. Vad rekommenderar du, boka själv eller genom resebyrå?

sorry att det inte handlar om barn eller graviditet... men det kanske blir på maldiverna!

• Liten med Mindre

FruL:

Som alltid för resor med dykkaraktär så rekommenderar jag DiscoveryDiveteam.se De har koll på det mesta, bra dykning, boende, snorkling, flygbiljetter.

• Liten med Mindre

Fast de hade inte koll på att bungalows för en bröllopsresa bör vara "gungsäkra" för att undvika pinsamheter. :D

Kan ju vara svårt att förklara kravet på ett välförankrat boende.

• Snart så....

Vilken roligt överraskning! Några kompisar till min m2b har hyrt limo, så ikväll ska vi dricka skumpa och åka limo :D
    Perfekt start på helgen eller vad säger ni?

• nu är jag fruL

snart så: mysigt! Men vad är orsaken till hyrningen av limo?
    ska ni bara åka runt och titta på stan elelr ska ni åka mot ett mål?
    nyfiken i en strut det är jag det!

• nu är jag fruL

Just det det här är tråden där man ältar påhittade gravidsymptom
    då kan jag komma med ett!

jag åt lunch för en timme sedan och har ätit en banan efter det. Trots detta är jag vrålhungrig redan nu. Innebär det att jag är gravid? eller åt jag bara för lite...

så nu har jag börjat snurra till det igen

hmmm undra om inte brösten känns lite större också????

snacka om att jag måste vara gravid

• nenne78

Shit, fruLlan, vilka stora boobs du har
    klart att du är gravid!

• nu är jag fruL

nenne: Hmmm stora var nog definitivt överdrivet. Storlek är ju dock relativt...

För att beskriva så kan man vel säga att jag gått från russin till katrinplommon
    ha ha ha så inte så stort alls!!!
    men dom duger åt maken

• Snart så....

FruL: folk med för mkt pengar som gör detta som värmning innan krogen (cuisa på stan), inte mig emot om man får hänga med :)
    Sen är det aldrig fel med bubbel, då blir man på riktigt bra humör för *biiiip* ikväll :D :D

Då måste jag vara gravid sen jag slutade med piller, konstant hungrig och har haft ett illamående i några dagar nu. Fast det ger ju en bra hint hur det kommer att bli när man verkligen får plusset.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?