• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Alltså sätta på tv:n gav ju helt fel associationer... hehe

• mugglesfan

Tv:n är det första jag sätter _igång_ ska jag säga nu när jag kommer in på ett hotellrum för att jag inte ska känna mig så ensam.
    Nä nu är det snart rödvin i stora lass för min del!

• sweetstreet

Mugglesfan!
    Haha! :D
    Plötsligt får ju hotellens porrfilmsutbud en annan mening....

• sweetstreet

Förresten är jag grymt avis på alla er som ska träffas!!!!!!!!! :(

Men min man tyckte det kändes tryggt att jag inte kan åka till Stockholm och träffa er, alla dekadenta sexgalna vinpimplande kvinnor....! ;)

• mugglesfan

Ja tv:n skulle ju vara lite för stor i min smak att sätta på. Och lite för fyrkantig och plastig på något sätt ha ha
    bättre då men en varm lagom stor "böj" med vidhängande snygg karl som doftar gott och har skickliga fingrar (ska bli spännande att se hur "smart" BTs filter är nu, jag troor jag klarar mig)

• sweetstreet

Ja, och sedan kan det ju vara lite irriterande ifall man inte gillar ljudet från TVn för jag är inte säker på att fjärrkontrollen fungerar när man har "satt på" TVn?????

• nu är jag fruL

ha ha ha!!!!
    svårt att byta kanal
    ha ha ha

• sweetstreet

Ja! För att inte tala om att det kan bli flimmrig bild...!

• Frejis

Oj vad mycket ni har hunnit skriva! Kul att läsa hela tråden... och gissa nu om jag först stavade ordet "kul" med två l... alltså kull, det vill säga, k*ull ;) nästan en freudiansk felsägning :)

Vi har fortsatt med barnalstringen igår kväll, men jag kan inte påstå att processen kändes så inspirerande för någon av oss. Har faktiskt aldrig sett ett sådant ointresse från min mans sida ;) och han ville ge upp, men det hela slutfördes enligt planerna och jag kom åt det jag skulle :) Det bör dock tilläggas att några glas vin och en middag på en vietnamiesisk restaurang skapade ingen romantik utan inledningen kändes ganska så mekanisk. När jag nyligen påpekade att mission (impossible? ;)) bör fortsätta även ikväll kunde man se en blandning mellan skräck och förvåning i hans ögon... :)

• nu är jag fruL

frejs: japp man måste kämpa för att nå sina mål Jag känner igen problemet.

Inte trodde man någonsin att en karl skulle tycka att det tog emot lite att ha se*X!!!
    min make har dock inte klagat än trots att jag bröjat dra i bananen på honom alla olämpliga tider för att vi "måste" få till det

Värst var när jag skulle resa bort sist och väckte honom 4 för en omgång han sommnade dock om med ett leende på läpparna

Svar på tråden gravid? när märker man av det?