• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

mugglesfan;

Hihihihi jag är rädd att det var just att jag skrev ut ordet k****lla i knät, men vi har ju använt oss av "fula" ord innan. Eller så postade jag inlägget samtidigt som 'Skalaren'... ja ja vi får väl se....

Vad det gäller att köra, så gör vi det utan romantik nu när man ska få till det. Och tack och lov så sprutar han i allafall. Men särskillt trevligt och romantiskt och sexigt är det verkligen inte alla gånger!
    Men har man varit tillsammans så länge som vi har så blir det lite slentrian mellan varven, det för mig inget, eftersom det mellan de andra varven blixtrar till ordentligt!

• mugglesfan

Tja eftersom vi ändå ska ut och dricka vin och drinkar en masse denna helgen så får vi väl följa rådet som kom här innan att dricka oss fulla och sedan ha hämningslöst 6 i fyllan!
    Inte så romantiskt, mer pang på rödbetan liksom he he
    Fast som sagt, jag har inga ägg i korgen den här helgen men det är ju alltid gött att öva!

• Lapinette

Berättade lite kort för min man igår vad det skrivs om här inne. Han blev jätteavis och önskade han kunde hitta något liknande på franska. Ha, ha...det är ju bara det att om killar skulle skriva som ni gör (för jag är absolut oskyldig!) så skulle det raskt åka i censuren.

Gällande att komma eller inte komma så har jag tack och lov en man som inte har de problemet förutom då han är packad för då kan vi hålla på i timmar...eller rättare sagt tills jag fått skavsår och gett upp.

• mugglesfan

För att förtydliga så har vi inga potensproblem (tack och lov). Det är bara det att vi båda två tycker att det är skönare när man inte kör för ofta. Om man har 6 typ varje kväll så blir det som en rutin, typ som tandborstning. Vi har pratat om det här och tycker lika när det gäller detta, vilket för mig är skönt. Jag förstår om det inte är så för alla för man kan ha väldigt olika sexuella behov men för oss är det så. Så jag ser det inte som ett problem men det var mest ett inlägg att jag inte tycker det är så lätt att få till det flera ggr per dag oavsett om det är för det ädla syftet att bli på smällen. Men det kanske kommer när vi hållit på i 12 mån och det fortfarande inte hänt ngt. Då kanske jag tar och åker över till mannens jobb och tar en lunchsnabbis varje dag (som A.M. tipsade om här innan) om jag blir riktigt despo. ;-D

• sweetstreet

Hej Tjejer!!

Jag har haft så mycket att göra att jag ju inte varit in på tråden på ett tag. men nu har jag lyckats läsa ikapp! :) Haha, svårt att inte skratta högt!!

Själv hade jag "böj" igår så nu är det bara att köra på!
    Men som mugglesfan skriver så är det svårt att få till sex flera gånger per dag! Särskilt när man jobbar. Helgerna kanske... Men Älen kommer ju liksom när den kommer oavsett vardag eller helg.

Iallafall är jag superglad att "böjen" kom igår och inte tidigare, eftersom vi ha haft besök i en vecka men som åkte hem igår!!! Jag var lite orolig att ÄLen skulle komma mitt under "besöket" eftersom det då är lite svårt att får till det. Även om vi som sagt hann med en snabbis i helgen när besöket var ute på stan i egna ärenden!!! :D

Så nu finns det ju iallaall hopp igen dör denna månaden också! :)

• mugglesfan

Det är alltid roligare att vara i den fasen runt ÄL, då har man hopp och lite positiva tankar. Att vara i mensslutstadiet är inte lika roligt... (för att inte tala om mensens första dag som definitivt INTE är rolig).
    Det var en snäll böj iaf som väntade tills ni var ensamma igen (i er lilla lght om jag fattat rätt).

• sweetstreet

Ja det var verkligen en snäll böj!!! :D

Och jag håller fullständigt med dig! Det är nu det är som "roligast" när man dels har allt "hopp" kvar och samtidigt kan göra alla möjliga gymnastiska övningar utan att tveka det minsat! ;)

Men vi ska faktiskt försöka undvika kaninen.... :D

• sweetstreet

tveka det minsta ska det vara såklart!!! :)

• nu är jag fruL

Jäklarns vad ni skriver!
    hem och pippa med er
    ha ha ha själv jobbar jag som en tok, fast jag får inte mycket gjort...

Jag kommer inte hinna till systemet så det blir inge vin ikväll fasiken för jag var verkligen sugen.

Jag har inga problem med att dricka själv, gilar det men det känns lite halv dekadent att sitta på ett hotellrum och kröka, men men nåt kul måste man ju ha.

cicci: vi kör också på bara för att skaffa barn. Maken är ju alltid glad dock. Men för min del vill jag ibland bara åt hans spermier

jag har också fått flera inlägg stoppade, jag fattar inte varför

• mugglesfan

Jag hatar också att sitta ensam på ett hotellrum med 200 mil mellan mig och mannen (brukar resa till Stuttgart - en kul stad NOT). Lösningen är allt som oftast att beställa upp en smarrig pizza med tillhörande öl (el vin), sätta på tv:n och ringa mannen och prata lääääänge på jobbets mobil!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?