• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

japp flera barn vill jag ha. Dock helst inte flera på en gång. tvillingar verkar vara super jobbigt.

• Bröllopstokiig

Jag tar gärna tvillingar! men fler är så kanske inte är så kul, då blir det ju ingen skön ledighet, får man väl vara vaken dygnet runt;.)

Hur som helst, härligt lång barnvagnskarravan, det ser jag fram emot!
    Gud vad kul vi ska ha! Gå på bio, kanske babysim, fika och ta ett glas vin, shoppa och bara promenera bort överflödiga kilon. ÅÅÅ man längtar efter allt nu!

• nu är jag fruL

cicci: jag ser också fram emot vår mamma klubb Tänk när vi sitter där med ett glas vin och skrattar åt hur extremt stressade och fjantliga vi var när vi försökte bli gravida Hur löjliga vi var med våra ställnings undersökningar, snack om böjar, hur man ska få sperimierna att simma uppåt och vår Äl stickor...
    jag längtar efter den dagen...

• Bröllopstokiig

Ja, just det, allt vi har snackat här om, det kommer jag aldrig glömma så länge jag lever.

Ska bli kul att ses nästa helg med! Då lär vi i allafall fortsätta prata om vilka ställningar och vilka böjjar vi haft, hahahahah

• nu är jag fruL

och vilken böj som rådde under vilken ställning

• _koko_

Härliga tjejer ni är!

Jag ser fram emot nästa lördag med skräckblandad förtjusning, men det vet ni ju redan. ;)

Har förresten glömt tala om att vi körde doggy-style i förrgår, hahaha... Man måste ju träna!!! :D :D :D

• nu är jag fruL

Alltså. jag är en gammal tant som är nästintill nunna
    så förklara kära ungdomar...
    vad är doggy style

• Bröllopstokiig

Men fruL, hahahahaha du är för skön!
    Jag körde med bakifrån herromdagen, fast i duschen. hahahahaha trodde jag skulle slå huvudet i kaklet till slut!

• nu är jag fruL

asch cicci vit ihop.
    I denna kamp som går ut på att bli gravid så är ditt huvud inte viktigt alls! det är bara din mus och dess innehåll som räknas
    mannens huvd dock DET är av intresse! alltså det lite mindre huvudet som används oftast

• nu är jag fruL

bit ihop ska det stå
    attans felslagningstangentbordssatnasjävlaskit

Svar på tråden gravid? när märker man av det?