• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Hoppsan - vad svårt det verkar att bli gravid på den sajten! JAg hade tydligen fel om kaffet för männen ... Lås in kaffebryggaren, tjejer - samt svälj nyckeln till barskåpet (eller göm den i trosorna )

• nu är jag fruL

hoppsan sa nu blev jag TOTALT övertygad om att jag INTE blivit gravid denna månad heller...
    Hur sjutton ska man göra för att bli gravid egentligen
    ARG!½!!!
    vill ju bli gravid NU

nu fick jag ännu mer nojjor och blev totalt övertygad om att jag inte blivit gravid...

• _koko_

Ja, nu är det ju bara en godtycklig sajt, man kanske inte ska ta det som absolut sanning... Men för många ÄR det ju svårt att få barn, kanske just för att vi är inne och läsa sådana där sajter och får en massa nojjor som sätter käppar i hjulen... :D

FruL - sluta läs mina länkar!!!!!!! ;)

• _koko_

Mitt förra inlägg bör läsas med valfri mellanöstern-brytning. :D

• Snart så....

Min största fasa är om man inte har ägglossning alls efter alla års piller-knaprande :(
    Har ju haft alla symptomer innan men det är först denna omgång som jag verkligen kommer att köra med ÄL-test. Usch fy INTE tänka såna tankar nu!

• Bröllopstokiig

Shit pomees frittes, jag röker och dricker både för mycket vin och kaffe. Herregud, jag kommer ju aldrig bli gravid. Ok då blir det ingen alkohol i helgen och inga cigg heller då, eller är det likaväl kört eftersom jag har druckit och rökt så länge. Snyft!

Precis fått reda på att jag ska få en ny roll på jobbet, inte alls kul. Vill bara bli gravid så jag kan slippa jobba och få vara hemma med en gosig bebbe!

• _koko_

ljuvlig - trist när man får ta smällen sådär... Hoppas han mår bättre ikväll då! Du får ge honom en avslappnande massage och om det inte funkar säga till på skarpen! Sådär får han väl inte hålla på heller! ;) Skämt åsido, alla har dåliga dagar, men man bör ha självinsikt och vett att be om ursäkt efteråt. :)

• Frejis

Jag tänkte i alla fall gå mot strömmen och mot alla rekommendationer :) har precis druckit en härligt stor kopp kaffe och har tänkt mig ta ett par glas vin till middag. Känner mig fullständigt ointresserad av några sexuella aktiviteter ikväll eftersom min mage känns stor som en ballong och det gör ont :( så här ont har jag aldrig haft vare sig före, under eller efter ägglossningen förut ;)

• Trigger

Kanske kunde trösta någon här på sajten att.. jag röker.. dricker MYCKET kaffe (å har alltid gjort) Tar gärna ett par glas vin, motionerar inte, äter inte världens sundaste mat, vet inte vad vitaminer är, å jag stressar på jobbet.. Blev ändå gravid fort både med den första och den som e på gång nu. (3mån efter förlossningen) Har dock fått vara lite avhållsam med mina laster nu när jag är grav igen.. Men mitt råd till alla som vill bli gravida:

LÄS inte massa artiklar om allt som e farligt och potenssänkande osv.. Det stressar bara upp en ännu mer.. Det som hjälper bäst är:

ÄLSKA ÄLSKA OCH ÄLSKA

å ha lite rolig toksex ibland oxå! ;)

Får väl oxå tillägga att jag och min ex "försökte" i 9 år utan resultat.. (och jag läste alla goda råd osv å blev ännu mer stressad) Men vi hade typ 6 en gång i månaden.. Det räcker garanterat INTE! Nej 3 ggr om dan å du e gravid inom 2 veckor! LOVAR!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?