• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

låter helt klart som gravsymptom. det är nästan så man blir avundsjuk! här kämpar man som en tok utan resultat och så äter du till och med p-pilelr....

men sånt är livet.
    Kram till er alla
    från en människa som ofta ser livet i svart verkar det som. Maken skällde på mig idag för att jag var deppig för att det inte känns som om det tagit. han tyckte inte att det varnågot att deppa för innan vi vet.
    och han har ju som vamnligt rätt...

• Snart så....

CicciL: vi har ju ÄL ungefär samtidigt så vill oxå gärna ha svar på den frågan. Tror dock att vi kommer köra 1ggr/dag, vågar inte chansa med varannan som vi använde sist. Vi är ju 4 st som ska ha ÄL runt denna helgen, vad tror ni andra?

• Moppy

Här är en till med ÄL i helgen... vi kör nog 1 ggr per dag denna ggr. Vi försökte med varannan dags varianten förra ggr, och det funkade ej...

Vi resonerar så att vi provar olika strategier varje ggr (ja vi är sjukt competitive båda två) så man åtminstone känner att man gör något olika varje cykel. Man vill ju så gärna veta vad som är bäst!!

Hur är det med er gravida därute, kan ni ge några ÄL:are råd om hur vi ska pöka till helgen??

• nenne78

Glöm inte att vända baksidan till, tjejer!

• Bröllopstokiig

Snart så.... JUST DET, vi har ju ÄL samma dag ungefär, fan vad kul, det hade jag glömmt! Tjohooo det blir nog varje dag här med, det är lika bra att gradera sig. Från och med fredag blir det varje dag i en vecka! Sen kanske man kan vila musen lite
    En sak till jag funderade på. Låt säga att man har blivit gravid, fast man inte fattade det. Sen börjar man med ÄL stickorna igen (jag kör ju stenhårt med dessa dyrgriparna), visar det sig då att man har ÄL äneå eller visar det att man redan är gravid. Vad visar det helt enkel, för det kan ju inte vara någon LH stegring om man redan är på smällen eller?

Hmmm.....

• Bröllopstokiig

Herregud, vi är ju en hel skock som ska pöka loss i helgen. Just det Nenne, BAKSIDAN, jag visste att det var ngt jag hade glömt igen. Bakifrån är det ju, det har ju min man redan tjatat om att det är bäst. Ok.
    Nu blir det åka av i många halmar!

• nenne78

Om ni läst tidigare i tråden har vi ****OBS!OBS!OBS! Helt amatörmässig undersökning!!***** försökt komma närmare gåtans lösning över om bakifrån ökar chanserna. Resultaten låter vänta på sig eftersom vi inte har några som anmält sig så anmäl er här till "Bettys Bumpa Bakifrån Betraktelse" och hör av er vid ev +.

• Moppy

CicciL: Jag har lärt mig på den fruktade familjeliv.se att ÄL stickor kan visa positivt vid graviditet, om det är det du menar? Fast det kan ju inte var LH stegring, det måste ju var ngt annat?
    Det är så mycket okänt man inte vet här i världen....

• nenne78

Lycka till CicciL och ni andra ÄL-skande brudar, jag håller tummarna!

• Moppy

Fast om jag har läst denna tråd rätt, så var väl bakifrån för de som hade sned livmoder, eller vad det var? tänk om man inte har det, och att spermsen därför hamnar fel i och med denna ställning?

he, he..

Svar på tråden gravid? när märker man av det?