• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

CicciL: eller är det smart att "vila" nu tills man verkligen har böj på ÄL-stickan? Så simmarna verkligen är utvilade :D
    Jag har redan börjar med stickorna, då jag har så lite mens så tänkte jag att man kanske får ÄL tidigare än "vanligt". Tänker inte chansa med nått denna gången så det blir massa äl-stickor, 6 varje dag osv...
    Har ni kommit fram till hur men fick en snäll baby? :D :D

• nenne78

man får se till att man är i rörelse när utl*sningen har kommit. Ut fort som fan och sen upp på huvet på kontorsstolen så får han sätta snurr på en. Som en centrifug ungefär...

• Snart så....

Nenne78: hahaha det skulle jag vilja se *asg*

• nenne78

Man ska ju ha roligt när man kör i skarpt läge!

• Moppy

Nenne78 & co: Min make tror att man ska upp med benen 6 rumpan i vädret för att rackarna ska få hjälp av gravitationen?!? Jag tror mer på att ligga och slappna av och tänka på annat.

Vad tror ni?!?

• Moppy

benen OCH rumpan ska det vara...

• Bröllopstokiig

jag körde alla jäkla varianter förra gången, upp med baken och cyklade i luften så de rackarna verkligen skulle simma ner. Sket en kväll i att "tömma ut" överblivna rackare, så de skulle stanna kvar hela natten o simma lugnt upp.
    OBS det sjuk var att jag tvingade mig på mannen på morgonen var på han säger när han drar ute den (han kunde inte komma då) va fan är det här?? Gammal sagge??? Just det, precis, såååå icke nice!
    Hur som, jag testade allt runt ägglossning och inget funkade. Det enda jag ska göra är att köra på 2 dagar efter ÄL med, det testade jag inte, bara morgon efter att stickan hade fått full fräs på böjjen!
    Åhhh nu blir det bakifrån, då har min man inbillat sig att han kommer längre upp.

Ok då vet jag att ÄL stickorna kan visa LH stegring även att man är gravid, det var ju fan inte bra. Men man lär ju märka av det om man ör gravid framåt likaväl.

Jag har inhandlar stickorna och ska börja i helgen, tror jag vet när jag har ÄL så jag ska inte slösa alla, det får blir några kvar till nästa månad, eftersom jag inte tror det biter denna heller. Är så uppstressad pga jobbet och detta!

• Moppy

Jag körde också med att ligga kvar i sängen efter 'akten' och inte tömma ut. Kommer nog fortsätta med det då det känns som om det ökar chanserna...

Men vad vet jag, en novis på detta ämne ;)

Ska också inhandla stickor idag, körde billighetsstickor från Murres eller vad det heter förra ggr, denna gången blir det kvalitet från CB. Eller som min man säger - han kan gladeligen investera åtskilliga tusenlappar i stickor och annat, bara vi blir gravida...

• Bröllopstokiig

CB stickorna är bäst. Har läst att både ÄL och grav stickorna från Mirres inte är bra. Men man kanske inte ska tro allt man läser. Jag kör CB känns säkert!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?