jag körde alla jäkla varianter förra gången, upp med baken och cyklade i luften så de rackarna verkligen skulle simma ner. Sket en kväll i att "tömma ut" överblivna rackare, så de skulle stanna kvar hela natten o simma lugnt upp.
OBS det sjuk var att jag tvingade mig på mannen på morgonen var på han säger när han drar ute den (han kunde inte komma då) va fan är det här?? Gammal sagge???
Just det, precis, såååå icke nice!
Hur som, jag testade allt runt ägglossning och inget funkade. Det enda jag ska göra är att köra på 2 dagar efter ÄL med, det testade jag inte, bara morgon efter att stickan hade fått full fräs på böjjen!
Åhhh nu blir det bakifrån, då har min man inbillat sig att han kommer längre upp.
Ok då vet jag att ÄL stickorna kan visa LH stegring även att man är gravid, det var ju fan inte bra. Men man lär ju märka av det om man ör gravid framåt likaväl.
Jag har inhandlar stickorna och ska börja i helgen, tror jag vet när jag har ÄL så jag ska inte slösa alla, det får blir några kvar till nästa månad, eftersom jag inte tror det biter denna heller. Är så uppstressad pga jobbet och detta!