• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Jag kan ju meddela att även herr kanin lärde sig, och fru kanin födde i slutet på sommaren 4 söta ungar.

Fast föröka sig som kaniner fick en lite annan innebörd...

• nu är jag fruL

mindre: det är ju super med ett eget hemma gym
    Näe jag får aldrig ont i magen. vad gör NI egentligen????

jag verkar avar så HEMSKT oskyldig jämfört med er och era tokiga ställningar. Usch på er syndiga små flickor

• Liten med Mindre

Jaha, och hos oss är det jag som får jobba. Så är det när jag är den som är i bäst form. :D

Ytterligare en anledning att lägga maken i hårdträning efter denna ÄL. :>

• nu är jag fruL

koko: det är duktigt att få in ordet kastration och att ligga och ta emot i samma inlägg

skrattar jag åt i alla fall

• Snart så....

Guu...ni är helt knasiga. Sitter och garvar på mitt rum, kollegorna som går för ser lite undrande ut :D

Ohh vad hör mina öron...

• _koko_

Min första tanke var "vadå kastration???" Hade redan glömt att jag skrivit det... :D Ojojoj...

Nu ska jag ut på stan en sväng, ha en underbar helg mina vänner och ta vara på era äl. ;) Hörs på tisdag!!!

• nu är jag fruL

puss på det och pippa som en kanin
    fast inte som en ung och oerfaren kanin

• nu är jag fruL

koko puss på dig skulle det stå

• Snart så....

ohhh...vissa borde portförbjudas!!
    En kollega kom just in med sin 10-månaders dotter med tokrunda kinder. Say no more

• Bröllopstokiig

Tjena barnvagnsmaffian! Igår inhandlade jag 2! paket av CBs ÄL-test. Som en besvärjelse tänkte jag att det kommer säkert inte att lyckas första ggn så lika bra att köpa 2 paket (den där uppe som bestämmer ska inte tro att jag är kaxig och tror att det går för lätt).
    Så nu kan jag äntligen få se den där böjen (förhoppningsvis alltså).
    Förresten en annan fråga: förr åt jag alltid Ibumentin när jag hade ont i huvudet, feber el så men jag läste på paketet att det ska man inte göra när man är el vill bli gravid. Hur kommer det sig? Är det ngn som vet (ja ja jag vet att svaret säkert finns på google men jag orkar inte leta där nu).

Svar på tråden gravid? när märker man av det?