• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

Ja, hur gör hundarna fruL??? Och försök inte säga att du inte vet för att du är kattmänniska - hur gör katterna??? :D :D :D :D :D

• Snart så....

eller så kan det uttalats med "härma-åke" rösten?? hahahaha

• nu är jag fruL

koko: ha man ska INTE göra som vår ena katt (han är visserligen homosexuell, kastrerad och korkad men bäst i vrälden) för han försöker sätta på sin broder (inte biologisk) på RYGGEN!

Hmmm han har inte fattat att det i allafall krävs ett hål!

så näe inte göra som katter... fast hur gör normala katter?

jag är ju för attans oskuld(ig) så hur ska jag veta hur det går till

• nu är jag fruL

jag ville mest bara kolla vad du menade koko. Jag tänkte kanske att du menade att man skulle lyfta på benet och KISSA på sin partner

• Liten med Mindre

Fortsättningen på "hur gör djur",

Första gången den yngre släktingens kanin försökte, prövade den framifrån. Med resultat att hela härligheten hamnade i ansiktet på fru kanin. Inte en bra taktik för ökad barnalstring!

• nu är jag fruL

nej men ska man INTE göra så????!!!
    Kan det vara DÄRFÖR som jag inte blivit gravid

• Bröllopstokiig

Herregud, jag får ont i magen, jag sitter bara och skrattar hela tiden åt denna sjuka tråd och allas suka kommentarer
    Tur man kan kika in här mellan varven på jobbet... Det gör att det är roligare att gå till jobbet!

• _koko_

Men vad tror du om mig eg fruL??? ;)

Min ena katt tycker att människoarmar är roligt att para sig med, han biter tag i skinnet ovanpå handen, gränslar och juckar utav bara den!!

Kaninen var ju bara äcklig!!! :D

• Liten med Mindre

Oj, passa dig CicciL! Spara magmusklerna till helgens aktiviteter. Inte skratta för mycket. ;)

Eller är det bara jag som får kramp i magen efter lite mycket guppande? Ingen magträning utöver "hemträningen" denna vecka. :)

• _koko_

Ska tillägga att han kastrerades vid 10mån ålder...

Mindre - nä, jag ligger bara och tar emot. :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?