• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

för då kommer den riktigt åt
    när man är så sa*tans K*åt

• nu är jag fruL

hoppsan, det spårade visst ur

• nenne78

ur spåååår!

ja, det är klart att den ska ha en böj, när jag tänker efter *kollar med handen formad runt en visuell qk*

Har en kompis som träffade en med en rejäl böj, nästan som en krok HAHA! Gissa om det pratades om den oss tjejer emellan...

• Liten med Mindre

Snacka om att få någon "på kroken". :)

• nu är jag fruL

hoppas bara att det inte är som en fiskekrok med hullingar!!! Då måste man ju s´SKÄRA loss bytet
    och det lät ju inte så skönt kanske...

• Liten med Mindre

Hmm...har läst om vissa kattraser som har små "hullingar". Något med lyckad parning att göra. Fy 17 för att vara katthona i så fall.

• mugglesfan

på en tjejmiddag jämförde vi olika ostbågars form med olika killars böjar - det var rätt ql faktiskt. när man tänker efter så har ostbågar ganska varierande form...

• Liten med Mindre

Kom nu inte på tanken att diskutera formens betydelse för framgång med barnalstring.

Jag är gift med min "form" och vill inte byta ut den. Och vill inte veta om någon annan form är mer framgångsrik.

punkt!

• sweetstreet

Tjena tjejer!

Ja hörreni ostbågar ja.. Hoppas det bara är böjarna som är "liknande" och inte färgen....!!

Igår var vi väldans på hugget iallafall så nu hoppas jag att det kanske blev något resultat (mer än att det var himlans mysigt då igår alltså...)

Men, men, just denna månaden har jag på något vis inte alls samma "fokusering" som förra månaden. Hm, undrar vad det beror på? Kanske blev jag lite trött på allt detta med falska gravsymptom etc etc... Så för tillfället känns det som att det får gå lite som det går. Fast det värsta är att denna inställning säkert lär ändra sig när Bim närmar sig och man återigen börjar leta symptom. Suck!!
    Varför kan man inte bara ha en knapp på magen som visar rött när man inte är gravid och grönt när man är gravid! Och detta omslag skulle komma DIREKT efter befruktning och att ägget fastnat i livmodern!!!!

Man blir ju så trött på detta med att fundera om, om om... kanske, kanske, kanske...

• nu är jag fruL

jag är glad att ni bara jämförde formen på ostbågar med snoppar**
    Hade blivit för äckligt om ni jämfört lukten

näe nu gick jag över gränsen igen!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?