• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

Tack, tack. :) Ja, det blev ju en liten sovmorgon idag, har dock fortfarande en del sömn att ta igen... Men det var det garanterat värt!
    Har haft sammanlagt 4 timmars seriös konferens, allt annat har varit mat, alkohol och dans i mängder!!!

Frejis - bra att du vågade vara ärlig nu. :D 33 är ju förresten ingen ålder!!

Har nu fått i mig bårde lunch och kaffe, börjar känna mig som en människa igen.
    Hoppas på lite gupp i sänghalmen ikväll, måste nog fräscha till mig lite ytterligare... ;)

• _koko_

CicciL - det verkar helt obeskrivligt härligt där... Vi hade tänkt åka till thailand i höst men nu blir det inte så. Nästa gång ligger dock "ditt" hotell väldigt högt på önskelistan. :)

• A.M.

CicciL:
    Tack för info! Det är väldigt troligt att det blir dit vi tar oss om något år så där. Jag har en 9-åring sedan förut också så då passar ju kidsclub bra - även om vi helst inte vill ha något alltför barnvänligt (=skrikigt o stojigt) hotell. Men det här verkar vara toppen! Tack för tipset!

• nu är jag fruL

Hejsan alla
    Hur har ni det i barnaalstrande fabrikerna???

efter att ha varit borta en dag så känns det som att komma "hem" när man tittar in här! Jag har blivit beroende av er tjejer
    tur att ni finns!

Själv är det ju en vecka sedan min ÄL och jag känner att PMSen är på väg med storm steg..,
    Så jag antar att det inte tog den här månaden heller

Hur sjutton ska man göra
    Vi hade se**x dagen innan böj, böjdagen samt 2 dagar efter. Det känns som om vi verkligen prickade rätt. Men varför tar det då inte
    usch vad arg jag blir.

jag har inga grav symptom heller förutom att rösten känns större. men det kan ha att göra med att jag gtt upp i vikt...

jag vill ha en bebis!!!!

puss på er

• nenne78

heeej FruLlan!

hang in there, en vacker dag säger det bara ploff!

Här är en som är glad för att mensen har kommit - då slipper jag ha det på lördag (=da wedding) yyiiiihaaaa!!!! *låtsas svinga ett lasso*

• Toca

Hej tjejer.
    Det är helt underbart att läsa denna tråd med alla roliga, sorgsna, hoppfulla och komplett galna inlägg även fast jag inte försöker bli gravid. Ni påminner mig om den förväntan man kände innan barnen kom. Ibland behöver man bli påmind om den glädjen...
    Nenne: Är du säker på att du inte är gravid? Sånt kan hända när man minst anar...
    Kram från en sömnlös småbarnsmorsa.

• Toca

Nenne- Hann inte se ditt mens-inlägg. Sorry.

• nenne78

haha, "mitt mensinlägg" *s* Hoppas ni inte fick något på er, flickor!

Nja, säker kan man ju inte vara, men för 5 minuter sen blev jag i alla fall lite mer övertygad om att allt är precis som vanligt.

• _koko_

fruL - hur menar du att rösten känns större?? Har den blivit djupare eller bara mer omfångsrik? :D :D :D

• Bröllopstokiig

_koko_

Gapskratt.... det undrar jag med FruL... rösten alltså, den måste vara mycket stor och omfångsrik och skarp... skojjar bara.

Mina boobs spände som fan i början av min graviditet förra gången. Så det kan absolut vara ett tecken. I vecka 3+4 är det bara boobsen som börjar spöka har jag hört, i vecka 5+6 kommer illamåendet osv.
    Mensvärk lär man ha även att man är på smällen!

Ja ja, ta det lugnt! Man kan ju inte säga att ni inte försökte i allafall!
    Bra jobbat.
    Själv fick vi bara till det på böjj dagen och dagen efter, men jag ska nog gradera mig i kväll och hoppa på honom, lura in honom i duschen kanske, men jag har löst att pungen inte får bli för varm... så duscha kanske inte är en hit.
    Att det inte blev ngt i Thailand beror så klart på att vi gökade fööör mycket och sprmierna blev dåliga när de skulle ut så fort, sen att det var föööör varmt med Men men .... alla har vi ju svar på våra gåtor

Denna månaden skulle jag bli jätte ledsen om det inte blev ngt, men jag är inställd på det värsta!

Ja ja fan vad långt o trist det blev

Svar på tråden gravid? när märker man av det?