• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

snart så...
    skojar du eller, här ska det aktiveras! weeeeh! Idag ska jag göra klart alla trycksaker sen ska vi bara ta det lugnt och mysa. Känns som om jag ska åka vasaloppet!

tack, tack Jessie, håller tummarna för dig med!

vi ses snart, babes!

• Snart så....

Jessie76: Du borde nog få mens torsdag/fredag?

• Jessie76

Kändes så.... Tack Snart så...

• Bröllopstokiig

A.M;
    Japp, jag bor också på Ö-malm, nära Ö-torg. vart bor du?

• Snart så....

Hur blev det med lördag? Jag kan 15-15,30 som var som förslag

• A.M.

CicciL:
    Bor ett chihuahuakast från Stureplan - vid Humlegården...

Trevligt med en "homie"

Och allihop: Måste verkligen slå ett slag för de digitala testerna när det blir dags för er att testa för "plus". Det är så mycket tydligare om man får ett "gravid" eller "inte gravid" än några halvtunna ljusblå streck. En gång när jag testade med ett sånt blev det så snurrigt att jag fick "fel streck" jättesvagt och det andra starkt (visade sig att det berodde på att jag testade flera veckor efter BIM och att något visst hormon då inte var så piggt längre)

• A.M.

Och det konstiga resultatet innebar alltså - inte helt lättbegripligt - att jag var gravid ... men jag blev inte alls säker förrän jag gick och köpte ett nytt, "riktigt" test ...

• Bröllopstokiig

A.M, ja då bor vi nog bara ett par hundra meter från varandra. Bor sälv ett stenkast från Stureplan, fast åt andra hållet då...

Snart så...
    Jag är på ag lördag eftermiddag. 15:30 tycker jag är en super bra tid!
    Kan tänka mig att vi ses under svampen på Stureplan, så kan man ju ta ngt trevligt i närheten.
    Vilka hänger med? Eller ska jag behöva sitta själv på typ Tures med en expressen i högsta hugg och ett glas vin i handen?

• A.M.

Åh vad synd att jag inte kan komma med. Så spännande att se hur alla hittar varandra, med Expressen under armen, rosor i knapphålen och alla andra uppgjorda kännetecken. Värsta Spray-dejten!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?