• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Snart-lilla-frun: är nog för tidigt för symptom. Det är bara vi som inte plussat än som känner (inbillnings)symptom

• mugglesfan

Jag funderade förresten på vad nästa tråd ska heta (så vi får en intressant rubrik på webläsaren). Kanske "bakfull? när märker man..." eller "gonorré? när märker man..."
    Så att ens jobbarkompisar _verkligen_ kan börja fundera sedan!

• Snart-lilla-frun!

Mugglesfan- hihi, den var rolig!
    Hm, var tog Jessie76 vägen...?

• A.M.

Kan inte nästa tråd heta
    "Gruppsex på kontoret? Vem gör vad?"
    Då lär man i alla fall märka ordentligt om någon smygtittar

• _koko_

Oh, underbart, kan vi inte ha en namn-tävling, så får fruL vara domare?!! :D

• Emmylou

Hej alla underbara kvinnor i barnfabriken.

Jag "tjuvläser" alla era härliga inlägg,hänger kvar här, +:et till trots
    . Hade också velat dricka vin på lördag men jag är borta då...och sen så får jag inte det. Passa på och njuuuut säger jag bara, jag är fortfarande grymt sugen på rödtjut .

Och en miljon grattiskramar till snart-lilla-frun, Hurra!!!

• Jessie76

Haha, jag är här - skulle bara åka hem från jobbet
    Nja, jag vet inte - tycker man haft symtom sen man började fundera på att skaffa fler, och definitivt sen man började vara här.....
    Men detta illamåendet *urk* och FruL - jag har oxå "slutat" röka och det går jättebra måndag - fredag/halva iaf Men sen trillar man dit igen
    Jag har rökt båda barnen (första hela tiden - skäms på mig - och andra slutade jag tills jag ammat klart... Bättre än något) tyvärr....
    Skulle dock inte klara att röka, bara tanken får mig nästan att spy!
    Men jag var ju sjuk nyss och har kanske inte hunnit återhämta mig....

Nå, hur känns det själv då?!?! Pirrar det i magen?

• Jessie76

Jo just det! (nu är jag igång ) Det där med stora eller inte stora bröst! Fy f____n jag har stora och det är INTE roligt när dom ömmar så här länge! Jag kan knappt ha bh på mig och tro mig skulle jag gå utan skulle det ge utslag på richterskalan... Åsså är dom stenhårda känns det som... huvva det är jättejobbigt

• sweet saint

hallå jessie!! läget???

Har gått ner i tid nå så det kanske blir ett mail eller 2 ibland om det går bra????
    all väl annars??

• nenne78

oooh vad roligt snart lilla fru!!! *klappar ivrigt i händerna*

Svar på tråden gravid? när märker man av det?