• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Jessie76

Jag hoppas att vi - som för övrigt bor typ miljoner chiuaua kast från Det Ärade Stureplan - får en fullständig rapport på måndag? Så man får visualisera vad ni gjort och att man vart med

• Snart så....

CicciL: Tycker svampen låter som en bra ide, då är det inte så svårt att missa varandra :)

Men var är alla? Det var ju ett helt gäng som ville träffas?

• Bröllopstokiig

HALLLLLLLLLÅÅÅÅÅ
    jag undrar med vart alla är??
    Vilka sa ska med och ta ett gla spå lördag!?!?

• Frejis

Här är jag i alla fall :)

Synd att jag inte kan ses nu på lördag, men får hoppas att det blir en annan gång.

CicciL & A.M. - Jag bor också inne i stan, ganska nära Humlegården :) kul att höra att det finns några "grannar" med här i tråden.

Vilket väder vi har fått nu på eftermiddag; det gör att jag vill åka bort till något varmt (och klibbigt ;) land, ligga på stranden och bada. Och självklart äta gott :)

• A.M.

CicciL o Frejis:
    Det är ju strålande med grannsämjan här! Typiskt att jag inte kan på lördag!
    Sen kan vi träffas med alla barnen som alla härinne kommer få och ha picknick i Humlegården.

• nu är jag fruL

hejsan hallå alla tråd kompisar!
    Här kommer fruLlan . Jag har haft ett par stressiga dagar med tokmycket att göra på jobbet, så det har inte funnits något utrymme alls för BT och er
    USCH det kan inte vara nyttigt för en stackars tant att inte få sitt dagliga behova av BT fyllt. Snacka om abstinens...

Här är jag nu i alla fall

ha ha ha jag är vel den enda i hela världen som har förändring av Rösten som grav symptom!
    Klart jag menade Brösten inte är det så att min röst blir större för att jag går upp i vikt
    Men men

Jag läste precis på gravid.se att man ska få mörkare vårtgårdar och små "upphöjningar" och det har jag INTE så mina ömmande boobs är nog precis som jag trodde enbart pms/mens relaterat eller ökad vikt relaterat.

Jag är nog med 99% säekerhet på på lördag! KUL!

Jessie: hmmm det låter onekligen som du har ett litet plus på gång!

• pirr!

SKITMENS!!!!!!!

Mer arg än ledsen att det ej blev nå´t denna gång.

Nä, det är väl bara att fortsätta nästa månad. Jaja...

SKITMENS!!!!

• nu är jag fruL

pirr:
    Skit** att den skulle komma. Lider med dig. Jag vet precis hur irriterande det är att få den jä*veln efter de bakslag jag fått

usch jag väntar mitt negativa besked nästa vecka

som sagt stackars men påt igen bara. Nästa gång

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden gravid? när märker man av det?