• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart-lilla-frun!

Mmm, jag är fortfarande lite omtumlad å så men det ska bli sååå intressant att få prata me barnmorska, å fortf har jag ju bara ett SVAGT plus att hoppa för...hihi!
    Nenne78- Ska du gifta dig i helgen!!? Har jag förstått det hela rätt? Lycka till, Sundborn är ju så vackert! Är du därifrån? Håller själv till i s:a Dalarna... Hur som, ha en underbar helg- du ska se att vädret blir jättefint trots väderprognoser!

• Snart-lilla-frun!

Jessie76- Tycker bara det låter misstänkt ffa det där med att kaffet inte smarkar längre... plus alla andra symtom... hmmm, time will tell...

• Snart-lilla-frun!

Tack Emmylou...

• nenne78

snart-lilla-frun
    japp, på lördag blir man fru och lipper leva i synd mooahahahaha!
    Nä, jag är inte däreifrån, jag är från Västerdalarna, men min man (iiik) är från trakten. Kyrka ligger ju så himla fint vid sjön... *aaah*

• mugglesfan

Kikade in här igen, hemifrån denna gång. Har precis läst igenom instruktionerna till ÄL-testet. På morgonen är jag som en zombie - då kan jag inte göra så avancerade saker
    Enl CB skulle jag ha börjat testa idag men det missade jag så ev har jag missat böjen helt och hållet (oooohhh, har nu sett en bild på hur den omtalade böjen ska se ut!) denna månad. Oh well, då kan man ju hänga här ett tag till.
    Det där med svagt plus (har inga grav-test än så jag har inte sett bild på plusset), hur kan det vara svagt? Antingen är det där el inte trodde jag? Mkt med de här testerna...

• Lapinette

mugglesfan, jag missade ocksa att testa forsta dagen forra gangen och det var inga problem. 3 dagar och sen fick jag boj.

Pratade precis med min mamma som tidigare inte fragat eller undrat gallande barn men da jag rakade namna nagot sa undrade hon om jag inte skulle ga till var lakare (ja, vi har samma). Forsokte da tala om for henne att det bara varit 3 forsok men da fick jag tillbaka att hon blev gravid pa forsta forsoket med min mamma och da var hon over 35. Det ar min alder hon ar orolig for. Usch, inte blev man gladare och mindre stressad av att hora det!

Sorry, har mannens dator utan nagra prickar.

• mugglesfan

Lapinette: ja då kan hon ju ha haft extrem tur. Jag känner också en kompis som är 71:a precis som jag och hon blev också gravid på första försöket (när man ser hur folk kämpar i den här tråden så fattar man inte riktigt hur det ens kan inträffa). Det är ju inte bara ålder som spelar in...

• Snart så....

Godmorgon,

Kom på en sak igår kväll som jag kommer sakna mer än vin, mat osv...ligga och sova på mage. Sover alltid på mage, hur ska det gå med en STOR mage??

Emmylou: Klart du måste vara kvar i tråden och hjälpa oss med alla symptomer som vi har :)

Nenne78: Lycka till på lördag! Får vi se foton under gifta-tråden sen?? :)
    Sen blir väl du oxå "aktiv" under denna tråden? :D

• Jessie76

Ja, jag får väl se om jag kollar upp detta strax. Mådde så illa inatt att jag knappt kunde sova.........

Hej gumman!!!! (ss ) Ja, allt jag får läsa från dig är alltid kul! Hur e livet som gift då?

Nenne - oj vad spännande! Håller alla tummar och tår för er Det blir garanterat en alldeles fantastisk dag! Hoppas bara vädret är någotsånär med er

Fö måste jag nog gå tillbax i den här tråden för att kolla när jag har BIM... SÅN koll har jag

• Jessie76

7 September hade jag, när blir det då? Räknar man 28 dagar från första dan? Fan jag lär mig aldrig

Svar på tråden gravid? när märker man av det?