• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Koko - är du snäll och plockar bort Stor&Liten från listan? "Mindre" räcker gott. :)

• _koko_

Mindre - absolut!
    Har flyttat om lite i listan, gravida först och minst aktiva sist. I mitten finns det dock ingen ordning. :)

A.M. Stockholm 37 år Gravid 9mån
    red rose Gravid!
    Magda78 Göteborg 28 år Gravid!
    Rickard+Marie 23/9 2006 Gravid!
    BrudSommar2006 Stockholm Gravid 15/9
    162ochenhalv Skåne Gravid 18/9
    Emmylou Stockholm 28 år Gravid 22/9
    Snart-lilla-frun! Dalarna 31 år Gravid 4/10
    nu är jag fruL Stockholm 31 år
    CicciL Stockholm 31 år
    Mindre Stockholm 31 år
    Lapinette Stockholm 36 år
    Jessie76 Luleå 29 år
    Snart så... Stockholm 28 år
    mugglesfan Göteborg 35 år
    _koko_ Stockholm 28 år
    Moppy Stockholm 29 år
    pirr! Göteborg 29 år
    FruSofia
    sweetstreet
    Ljuvlig Göteborg 31 år
    nenne78 Gävle 28 år
    Storasystern Stockholm 30 år
    Frejis Stockholm 33 år
    start september Stockholm 30 år
    Telemarkgrrl 36 år
    JeckaH
    Gilmore Girl
    Hanna_79 27 år
    Eden-06
    Miss Tess
    skorpan_ Norrtälje 27 år
    Novemberbrud06
    fru Wikdahl
    Vanilj 31 år
    Bluebride20??
    Wilma77 29 år?

• nu är jag fruL

hejsan alla

cicci: TRÅKIGT att höra om missfallet. men hur fick du reda på att du haft ett? gjorde du ett test hos gyn? jag kommer inte riktigt ihåg!

jessie: Jag är inte så säker på att du får mens... kanske lika gärna blir ett plus snart... tror jag

Jag kommer i alla fall garanterat fp mens den här månaden SKIIIIIT I HELVEEETEEE!!!!!!

jag blir så attans ledsen. VARFÖR kan det inte funka????
    Jag har super tydliga mens känningar...

Mindre: men HALLÅ nu får du ge dig. Dyka får du göra en annan gång. på lördag ska du ta och träffa dina blivande kompisar i din blivande barnvagnsmaffia. bara så att du vet. Om jag sätter mig och åker hem från landet så får du antingen dyka tidigare eller inte alls.
    Nu pekar jag med hela handen och ser barsk ut!!!

Vi ska ju dricka VIN!!!!! är du inte klok

• nu är jag fruL

by the way angående listan. så fyllde jag år i veckan så nu är jag 32. Så nu vill jag att ALLA kommer med på lördag och firar mig med pompa och party

vaddå är jag ego

• Snart så....

Ja, tänk om det är så :D Ska inte hoppas för mkt innan BIM om det är så att kroppen bara spökar. Men kan man verkligen känna av det så här tidigt?

CicciL: Missfall...jättetråkigt för er :( hur fick du reda på det?

• Liten med Mindre

Hihi...har just varit på kurs och druckit vin om kvällarna. Lite lagom i alla fall. Måste säga att fackliga kurser är som brysselkål eller gröt - nyttiga men oändligt trista.

Vi får se hur det blir med dykningen - börjar känna mig mer och mer som en landkrabba. Nu får det bli en bebis fort, så att jag har anledning att gå på torra land, och inte bara skyller på tidsbrist.

Men kanske är det bra om det inte blir något bebis denna gång. Jag är med och arrangerar både vin och bubbelbad relaterade aktiviteter närmsta månaden - och det ser ju mysko ut om jag ordnar och sen inte deltar. Avslöjad i så fall - lite tidigare än jag skulle önska.

Var iväg och gosade in lite nya bebisbaciller igår. Hoppas att de smittar och börjar föröka sig. :) 4 dagar ung liten tjej (eller stor kanske är bättre, 4 kg drygt). Såååå söt!

• nu är jag fruL

mindre: du ÄR en landkrabba!! nu ser du till att följa med oss. Vad är viktigast i livet? kroppslig aktivitet eller alkohol????!!!!

• Liten med Mindre

Hmm...rapporterar förkylningsvirusens framfart imorgon, ihop med dykningens vara eller icke vara.

Går det att testa graviditet 1 vecka före mens?

• Snart så....

Mindre: Klart att du ska hänga med! Var en LANDKRABBA denna lördag :D

• Bröllopstokiig

Japp, nu får alla slita sig loss så vi kan fira av FruL som har fyllt år, nästa gång firar vi mig, fyller den 2/11 (hihhiiii).

Min mamma är inom sjukvården och jag var hemma hos henne för 2 veckor sedan då hon kollade mig och konstaterade detta med infektionen och tidigt missfall. Jag blödde lite först och trodde jag var gravid, men sen kom en stört blödning som aldrig ville sluta, har inte blött så mycket någonsin tidigare. Ja ja. Mor min vet vad hon talar om (hon har själv fått 6 missfall innan mig och med mig fick de sy ihop livemodertappen och hela skiten för att inte jag också skulle trilla ut).

That's It!

Nu ser jag fram emot vinpimplande!
    Tjohoo!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?