• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • sweetstreet

FruL,

Ojdå! Jag hade visst fått allt om bakfoten, men då får man väl säga det igen då: grattis i efterskott!! Se, nu fick du ytterligare ett grattis!!!! ;)

Jag och min man flyttade hit till NYC för ca ett år sedan. Vi jobbar här och det är tänkt att vi ska stanna åtminstone två år till. Trivs verkligen superbra! Men visst ibland får man hemlängtan. Särskilt till vänner och familj och så.
    Men nu hoppas vi såklart att det så småningom ska bli en liten familj här förstås...
    Fast eftersom jag ideligen får mens varje månad så har vi ju inte riktigt haft någon framgång på det planet än. Suck! :(
    Men än har vi inte gett upp! Kände bara lite just denna Älen att jag inte hade riktig ork att vara sådär "superduktig" och ha 6 just hela tiden. Så pms:en nu var ganska väntade.

• sweetstreet

A.M

Det msåte kännas helt sjukt spännande för er nu eftersom du "bara" har någon månad kvar ungefär?!

ojojoj vad jag önskar man var där själv...

• nu är jag fruL

sweet...: Tack flera grattis är bra
    vad jobbar ni med ? japp jag är nyfiken i en strut. Jag hade nämligen själv planer på att flytta till NY för ett gäng år sedan, en bästis är däriffrån. men så kom kärlek osv emellan...

AM: okej tack för info.

• A.M.

sweetstreet:
    Ja - det börjar bli spännande nu ... Spännande också varje morgon att se vilka kläder man kan ha och vilka man inte kommer i längre. Insåg just att mina favorithöststövlar inte riktigt gick att stänga. Värsta timmerstocksbenen.

Är det verkligen ingen som är intresserad av mina sent-i-graviditeten-symptom istället för alla tidiga som efterfrågas SKOJAR BARA!

• sweetstreet

Nyfiken i en strut är det bra att vara! :)
    Det är otftast jag med.
    Vi jobbar båda med forskning.
    Jag är faktiskt i ett labb där man forskar om kromosomsjukdomar. Så det kanske inte är konstigt att man är lite nipprig och lätt blir miljöskadad när man nu själv försöker att "få till det".

Iallafall gör ju detta att jag oftast loggar in väldigt sent (svensk tid) här på tråden jämfört med aller andra...
    idag vaknade jag tidigt så därför var jag lite tidigare! :)
    Men annars brukar ni ha hunnit skriva hur mycket som helst vilket brukar vara mycket rolig frukostläsning! :D

• sweetstreet

A.M
    Du får hoppas på en varm oktober då!!!!!
    Så kasnke du kan gå runt i sandalerna.... ;)

Å andra sidan verkar ni ju ha haft en varm höst efter vad jag sett?! Fast kanske inte riktigt sååå varmt nu?? ;)
    Jaja, det är ju bra att han/hon kommer snart då och inte i januari.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?