• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Jag kan också ses lite tidigare... man lär väl vara plakat innan kvällen ens har börjat bara!

• Snart så....

Vilken tid passar alla? 14? Vilka är det som ska med?

• Bröllopstokiig

Jag har lite ärenden på lördag, kan vi ses 14:45? Samma plats?

• A.M.

Grattis alla som fyllt år (och som snart fyller). Det verkar bli en säsong av firande. Och snart kan ju jag gå över från alkoholfritt till alkoholfyllt igen och vara med och fira! (Är påhejad att försöka föda just 2/11 eftersom blivande gudfar har födelsedag då ...)

Hoppas ni får kul på lördag! Och sen plus så snart som möjligt allihop!

FruL:
    Stora fötter bra - då står man stadigt när det blåser. JAg har 40.

• Snart-lilla-frun!

Hej Vanilj! Har 'försökt' att bli gravd sedan slutet på aug, köpte ÄL test pga att jag knappt har ngn mens osv, fick en ÄL (enl stickorna) för ca två veckor sedan och nu verkar det ha tagit...
    Läste just om CicciL´s missfall pga infektion, uschamej, har också varit sjuk ett tag... Hoppas inte nått tok händer.
    Håller tummarna för er, kör hårt under ÄL!!
    Snart så... hade inte koll på hur lång tid som gått sedna din ÄL (är lite många här att hålla reda på vettu ) Men som sagt, kan jag testa svagt pos redan två veckor efter så borde ju alla kunna!
    Och nej, jag har faktsitk tänk noga på det där med symtom, inga alls förutom att brösten börjar ömma men det kan dom ju göra innan mens också. Barnmorskan sa att jag skulle hålla koll på symtom och skriva ned när dom kommer... hm... Har du märkt ngt?

• Snart så....

snart-lilla-frun: Har väldigt ont i äggstockarna (kan knappt ha byxor) + får springa på toa hela tiden (brukar jag inte behöva).

• Bröllopstokiig

Snart så.......... när hade du BIM nu igen?
    Springa o kissa är jätte vanligt grav tecken! Redan tidigt, har jag läst!

• A.M.

Och ett väldigt sent tecken också kan JAG berätta ... på gränsen till handikapp just nu ...

• Bröllopstokiig

Snart så....
    samma bim som jag

Svar på tråden gravid? när märker man av det?