• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

koko: inte kan du stoppas av en bakfylla
    ska inte du bli gravid, då måste man ju fungera oavsett illamående, huvudvärk och annat elände

• Bröllopstokiig

Jag kan lördagen den 7e... he he he det blir bättre för 2/10 har jag ÄL då ska jag knuuuuuu********* la!!
    Jag kan alltid nästan, jag är väldigt fflexible. Ta något som ni andra kan så hänger jag med!
    min mail: clowenadler@hotmail.com

• Snart så....

CicciL: Vi har ju samma cykel så jag borde oxå ha ÄL då och vi har även 12 års dagen så hela den helgen går åt att göra annat :D

• Bröllopstokiig

Snart så....

Ja just det, det har jag ju inte tänkt på.... hihihi, va kul!

Ja den helgen blir det åka av. men herrejisses, 12 år det var inte illa, jag har 6 till jul

• _koko_

fruL - du vet inte vilka bakfyllor jag *oskyldig som attan* drabbas av ibland... :D

Bokar in den 7e så länge. :)

• nu är jag fruL

men hörrni!!!
    Ska vi ta och spika den 7.e då?
    attans vad trevligt.

Jag känner apropå ÄL att min är på g med stora steg. Jag lovar att jag får böj i morgon bitti. För nu har jag mer ont i äggisarna än vanligt...

Bara jag inte missar chansen till graviditet nu när jag inte är hemma och kan knu***lla i kväll!!!

usch vad jag är nojjog, nu fick jag nästan lite panik. villhem och göka!!!

fattar ni hur jobbig jag är
    ångrar ni inte att ni ska träffa mig nu

• mugglesfan

CicciL: hur kan du veta redan nu att du har 6 till jul? (skojar bara, jag fattar)

• nu är jag fruL

ska du inte ha 6 före jul cicci
    då blir ju inga barn gjorda

förlåt dålig hunor.

koko: näe bakfyllot kan vara hemska. För att låta som en tant, men mina har verkligen blivit värre sen jag var "ung" jag blev inte alls bakis då, men nu...

vi firar oxå 6 i december!

• nu är jag fruL

muggles hann före med samma skämt!
    kul att fler har risig humor

• mugglesfan

synd jag inte kan vara med - lite långt att åka från Götet...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?