• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

nä tjejer ,nu loggar jag ur. med tanke på att jag jobbade till kl 21 i tisdags... ska iväg och jobba med maken i det fina vädret. C U tomorrow (el ja ses och ses...)

• mugglesfan

gaaaahhhh, jogga skulle det vara.

• _koko_

mugglesfan - äsch, lite får du väl offra dig!! :D

Här blir det 6 i januari, hahaha!

• Snart så....

CicciL: Ja man blir lite chockad själv när man inser att man varit ihop 12 år och "bara" är 28 år. Nu är ju baby/bröllopsplanerna igång för fullt :)

Nu har jag skrivit in den 7 i kalendern, tid kan vi ju ta sen? Spännande att få ett ansikte på alla :D

• mugglesfan

förresten, en grej till (kan inte slita mig hehe). det har hänt flera ggr att jag har haft denna BT-tråd sas aktiv i min webläsare och den sidan som är aktiv brukar ju ge titeln till själva programmet när det ligger minimerat nere vid startmenyn. Så det har hänt att jag vid ett par tillfällen har haft en av mina (manliga) kollegor vid min dator och först då sett att ett av mina program som är minimerade heter "gravid? när märker m..."
    eeehhhh...
    men enda är ju att låtsas som ingenting för börjar man rodda med webläsaren så skulle han ju verkligen lägga märke till det - enda chansen är att hoppas att han inte kollar på raden längst ner
    till saken hör att jag har fått en del pikar på jobbet sedan jag gifte mig - de går väl bara och väntar på beskedet.
    ja ja, I-landsproblem!
    NU loggar jag ut.

• nenne78

hehehe, hade gäna joinat men jag är upptagen då. Jag gifter mig... Sen blir det åka av utan dykardräkt! Om vi vågar på riktigt, det lät spännande förut men nu börjar vi få stora skälvan... Snart så.. är ju värre än mig, vi firar bara 11 år i november...

Frullan, kan du inte få en skvätt i en burk skickad med posten som du kan gegga med? För det är väl de små rackarna du vill åt?? Fast det är ju trevligare om man är dockad med guben förstås.

• Snart så....

Nenne78: Hur träffades ni? Gymnasiet som vi? :)

• Snart så....

Mugglesfan; Det har hänt mig oxå, skulle gärna döpa om tråden så slipper man stänga ner eller sitta med rött ansikte *s*

• Bröllopstokiig

Ha ha ha fy fabian vad roliga ni är *asgarv*...........
    6 till jul... och kanske ett bad om han har tur innan.... SKämt å sido, NU har jag bokat in den 7e. Tjohoooo!

• nenne78

Snart så....
    jajemän! jag gick i tvåan och han i trean. *Weee* Kul med en till som inte kommit till skott förrän nu!
    Vi var först att träffas men långt från först att gifta oss och skaffa barn. Men vem bryr sig (förutom alla som undrar varför vi väntat)...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?