• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

en fråga: om man har 16 dagar till ägglossning från sin senaste mens första dag, hur lång cykel har man då? jag har ingen koll så jag vet inte när jag ska ha mens nästa gång. (men mi karl vet...hmmm undrar hur jag är vid PMS? Vän och blid som en älva?)

• Snart så....

Helt otrooooligt *sitter och ler* vi träffades i ettan och gick tom i samma klass. Vi var oxå först med att träffas men är sist gällande bröllop och barn.

• nenne78

*S* Kom på mig själv här om dagen att tänka: men shit det är ju samma kille! För han hade någon min som gjorde att han såg ut som 18 igen... *fnissar* Svårt att förklara, men då kände man ju inte honom som man gör nu *slår sig för pannan* ÄSCH vad tokigt det blev nu...

• nu är jag fruL

ha ha ha problemet med trådens namn ha ha ha
    ja det har jag också haft. lite pinsamt när min chef skulle kolla på en tidplan på min dator och jag hade tråden uppe. till historien hör att han INTE gillar att brudar blir mamma lediga... ja ja ja en annan fråga det.

mEN jag hade ingen tanke på detta när jag skapade tråden, den fick det namn som tråden handlade om. SORRY

• nenne78

man blir alldeles sprallig när man tänker tillbaka, hoppas han snart kommer hem!!

Och idag har han varit ute och jobbat i såna där sexiga varselkläder (japp, orangea med reflex) så lämnar ju snigelspår bara man tänker på det!

• Snart så....

Nenne78: Får du oxå konstig reaktioner från folk som får höra hur länge ni har varit ihop och hur gamla ni var när ni träffades? Man kan ibland riktigt se hur folk tappar hakan :D

• _koko_

Sista oktober låses väl tråden, så den som skapar tråd 2 - för det ska vi ha såklart! - kan ju tänka på det kanske... :D

nenne78 - runt 32 dagar om äl inträffar precis mitt i cykeln, det är ju inte alltid så...

• nenne78

Snart så....
    skojar du eller... det är olika reaktioner (obs inte direkt uttalat men man ser på dem):

1. Nämen guuuud va gulligt!!!

2. Oh shit men då har du inte hunnt kn**lla runt och knappt han heller, hur ska deeet gå??? Är det inte tråkigt???

3. Jaja, trist när det går på ren rutin så där. jag menar, hur kul kan ni ha det?

4. Men jeeesus hur gamla var ni då? Tolv, eller????

5. VA? Och ni är inte ens förlovade??? (vi gjorde det nu i april iofs) När ska han då få tummen ur????

osv. osv. ganska kul faktiskt. Ibland tycker jag det är jobbigt att berätta hur länge vi varit ihop (särskilt om det är lite "coolare" tjejer som ligger med hela Brynäs hockeylag) för de tittar på en med avsmak och tror att man bara kör missionären med släckt lampa på midsommarafton. HALLÅ!! Det är ju det sista vi gör! Här har det filmats stj*rthål misann med direktuppkoppling till TVn!! Jaja... ni hajar...

• sweetstreet

Shit Nenne!! Du är bara föööör härlig!
    Men ärligt tjejer det spelar väl ignen som helst roll hur länge man varit tillsammans, oavsett om det är flera år eller jättekort?? Huvudsaken är väl att allt känns bra?!?!?! :)
    Och det verkar det ju onekligen göra för er..! :D

Jag har flera kompisar som träffades på gymnasiet och som är gifta och har barn idag. Inget konstigt med det.

Och förresten, varför bry sig om att ha sex med hela hockelaget?? Har man bara hittat den man verkligen vill ha supermycket sex med är det väl bara dumt att ha sex med andra än just den personen ;)

Näe, jag tycker att det absolut coolaste av allt är när man har träffat den där personen man känner att man bara älskar över allt annat. Den person man vill ha sex med (hellre än med hela landslaget...)och ha roligt med och ha tråkigt med och bli arg på och bli förvånad över och bli glad av och bli uttråkad av och bli superpirrig av och som man känner att man kan vara sig själv med. Ja den amn vill leva med helt enkelt. :)

Sedan har vissa turen att hitta den personen tidigare än andra. Men det är ju som det är med det. Det är väl bara att gratulera er! Och har man inte hittat den personen så ska man givetvis ha kul på vägen, men jag har svårt att fatta varför folk skulle se ner på de som hittar personen i fråga tidigt i livet!?

Oj nu blev det långt.... Oops!

• nenne78

sweetstreet
    hihi, precis som jag menar men med lite andra (mer välvårdade) ord. Tack!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?