• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

hmmm vad konstigt det blev där på slutet
    jag menade att våra barn nr 2 kommer att komma på våren...
    förtydligande bara så att folk inte tror att jag menadde att vi skulle skaffa barn MED någon nr 2!

är jag snurrig eller?

• Bröllopstokiig

Absolut inte snurrig, jag fattade Frul L Hur som helst, känns det som jag inte kan planera när jag ska ha barnet nu, jag ska varas JÄVLIGT glad om jag blir med barn över huvudtaget! Så det så!

• nu är jag fruL

ja det är klart att man blir glad OM man blir gravid överhuvudtaget. som jag sa så är jag ju inte så säker på att bli det efter gyn besökjet
    men man hoppas vel kanske fortfarande...

vad lugnt det var här i dag då. Har alla ÄL och är hemma med man/make???

6 timmar kvar för min del

• Bröllopstokiig

Jag tar tidig helg idag!
    Så jag önskar er en alldeles underbar helg med dess olika aktiviteter Hoppas ni får det skönt

Vi hörs på måndag!

Kram Cicci

• nenne78

jag är här me är inte så pigg... hemma från jobbet idag igen (jag har inte varit hemma från jobbet pga sjukdom sen maj 2004 så fatta vad tråkigt jag har!)

Hmmm. men om jag fick slemdegen dag 16 och ÄL är efter det, då måste jag ha en väldigt lång cykel känns det som. Kanske en tandem??? Eller kommer mensen sanbbt efter det? Tänk att jag inte lärt mig det på 15 år (o kära nån!). Fast iofs har jag ätit p-piller ett tag där också... Fast det är flera år sen jag slutade så man tycker ju att jag borde haja men jag är väl inte så kvick.

• Bröllopstokiig

Nenne: jag har en cykel på 28/29 dagar och jag har ÄL den 16 dagen (eller böj på stickan då) och jag får mensen som vanligt efter det. Typ 12 dagar senare. Så det blir inte en längre cykel för mig bara för att jag har sen ÄL.

• nu är jag fruL

nenne: synd att du är sjuk. Ät mycket godis det hjälper

Apropå Äl och "slemkumpar" så tror jag att det är lite individuellt det där. Jag får flytningar innan ÄL men klumpen kommer efter eller rättare sagt vid ÄL för den kommer ett par dagar böjen påÄL testet.
    Så visst slemmet är för att hjälpa spermierna att simma in, men jag tror inte att alla kvinnors flytningar är exakt lika. Man måste nog lära sig sin egen cykel och sina egna slemplumpar

fy vad hemskt det låter

Kolla en cykel med ÄL test så vet du sen när i din cykel som klumpen kommer.

• nenne78

CicciL och FruLlan
    hihi, ni ser, jag har ingen aning. Ska bli intressant att utforska sin cykel! Då kanske min blivande maken blir extra intresserad, eftersom han är helt insnöad på cyklar med. fast såna som rullar i skogen. Eller ja, det kan man ju säga om min med. HAHA!

• Snart så....

Hallå,

Jag är här fast lite deppig för tillfället, försöker hitta något mysigt ställe att boka weekendresa till nästa helg. Överraskningsresa till m2b. Vet att jag är ute i sista minuten men allt är banne mig fullt eller hutlöst dyrt :(
    Så nu surar jag och tröstäter Delicatoboll...

• nenne78

Snart så....
    var har du kollat? Vill du ha lit tips??

Svar på tråden gravid? när märker man av det?