• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Precis _koko_ , helt rätt inställning och uppfattning! Håller med till alla procent som finns!

• nu är jag fruL

koko: nej du har helt rätt. det var mest medias bild och vad som skrivs i spalter där som jag menade. där verkar man vara HELT onormal om man inte har 2 timmars förspel, kör ny ställning varje gång och håller på i timtal.
    Jag kan säga att jag varken har ork, tid eller lust till det och har ibland fått ångest över att jag måste vara världens tråkigaste i sängen.,

fast det är ju bara korkat av mig att tro att saker och ting är som det framställs i media.

Men åter igen skönt att höra attd e har fel.

jag kommer att by the way köra bakifrån trots att det inte är en favvo för att alla chanser och möjligheter att bli gravid ska tas! Apropå att bara njuta av *sex* alltså

• Bröllopstokiig

Oms: Den enda som är kvar är i så fall Charlotte, sen är det jag och en ny (fast ändå gammal nu) tjej som gifte sig samma dag som jag som har promenerat varje vecka i stort sätt, super skönt. Vi tar alltid/oftast en promenix på Djurgården på onsdagar. Vi gick förra veckan, men innan dess var det i början av augusti då vi pratade om det sista inför våra stundande bröllop. Vi kommer säkert promenera mera...

Nu är jag hellre på dricka-vin klubben... ha ha ha det är ju höst och man behöver inte vara så jäkla smärt längre, ingen idé ändå när man ska skaffa barn, he he he

Så ni som undrar, Oms och Cicci promenerade en gång tidigt i våras tillsammans, men sen fick Oms alltid förhinder så det blev bara en gång för henne, hoihihihihihi

När fan ska vi ta vårat glas, jag är skit sugen på ett glas vin, helst rött just nu!

• nu är jag fruL

okej ska vi hitta datum för jag vill oxå jätte mycket.
    jag kan:
    mån25/9
    ev lö30/9 senare på em
    ev sö 1/10
    mån 2/10
    behövs det fler datum?

• Meddelande borttaget
  • _koko_

Ja, det är otroligt tröttsamt med media rätt ofta...

Jag kan INGET av de datumen du nämner fruL... Är visserligen hemma den 2/10, men då kommer jag nog behöva sova, kommer hem från 3 dagars konferens (läs hård alkoholförtäring och tidiga mornar) den dagen... ;)

V41 ser bättre ut för mig...

• Snart så....

Håller med koko om V41, vad sägs om lördag den 7/10 på em?

• nu är jag fruL

okej v41.
    den 7:e kan nog fungera
    måste dock kolla
    låter dock kul!

• _koko_

I min kalender är visserligen den 7/10 v40... :D

Jag kan då om jag inte är för bakis efter festen jag ska på på fredagen... :)

• Snart så....

oj kollade lite för snabbt i kalendern :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?