• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

den känner jag däremot igen

• _koko_

fruL - det har du ju helt rätt i, dårar borde ju passa bra ihop med andra dårar! :D
    Men det kanske är ni som borde dricka mycket vin - då blir jag nog både snygg och rolig, den effekten är ju vetenskapligt bevisad!

nenne78 - vilken tur, fick lite prestationsångest först. ;) Shit vilka skavsår det skulle bli förresten...

• Snart så....

koko: skavsår...skinnflådd är kanske mer passande ord :D

• nenne78

hihi... jag har iofs aldrig förstått det där varför det är en bedrift att hålla på så länge, det är ju klimax vi vill åt båda två?!?! Hur ska man dra ut på det längre, å nu snackar jag timmatal, börja virka halsdukar??

• Meddelande borttaget
  • Bröllopstokiig

Oms:
    Tjena tjejen! Vi har promenerat som fasen, senast förra veckan, jag är med i många "klubbar" genom BT. Bröllopet gick fantastiskt bra och vi var så nöjda så, men jag har inte några bilder upplagda ännu. Det kommer!

• nu är jag fruL

hallå hallå: nu vill jag veta vad oms och cicci har för fuffens för sig

kul att alla som är BT besatta träffas i alla olika trådar

oms: klart man ska ha kul på vägen till barn MEN målet känns ändå viktigt!
    dvs knodden om 9 månader

• nu är jag fruL

nenne:
    Bra sagt jag har själv funderat över varför det verkar vara tabu att bara vilja ha ett "pangpåråknull" och inget mer
    ja menar MÅSTE man hålla på i timmar och köra massa konstiga ställningar för att bevisa att man har ett bra sexliv

• _koko_

Nu skulle jag vilja sticka ut hakan lite och säga att jag inte alls uppfattat det som tabu att gilla snabbisar eller att inte gilla att pumpa läääääänge.
    Tror den uppfattningen kommer från media, dvs det är inte intressant att skriva om fungerande s*xliv och ingen skriver till frågespalter för att klaga på att man är nöjd...

Ett bra s*xliv enligt mig består av en blandning av snabbisar och långa förspel, det som känns rätt en gång är kanske inte det som lockar mest nästa. Och så tror jag det ser ut för de flesta. :)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden gravid? när märker man av det?