• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

snart så: ha ha ha, Jag ridning är verkligen inte en sport som passar med ett avancerat ^^se^^x***liv!!!!

Fy ffffffffffffffffffaan vad det kan svida ibland. Hmm intressant det beror alltså på för liten sadel, jag har inte gjort kopplingen men jag vet att det ibland är så illa att ki^^ssa blir det värsta man kan tänka sig och se^^x'''' är HELT uteslutet. Snacka om brännande kli^^tta****
    hoppsan undrar om man får skriva så här????

ha ha det blev stoppat i filtret, undrar om man kan lura det med lite fler konstiga tecken!?

Oj det låter som om det kan gå åt lite Äl stickor. DYRT men vad gör man inte...

• Snart så....

fruL: hahhaha...du får börja med PIIIIIP *ljud* :D
    Värst är när man får sår både där och ner vid knäna (helskodda som glidit i nya ridstövlar) så är man riktigt aassschnygg *asg*
    Fast man får djävulusiga muskler på rätt ställe av ridning som uppskattas av m2b :D :D

Japp men tror inte jag vågar prova de billiga testerna, tänk om man "missar" för man är snål? Då skulle jag gräma mig till max

• Liten med Mindre

Mutter...nu har jag varit på dåligt humör mer eller mindre i en vecka. Kan gå med på det runt mens, men det får väl lov att gå över någon gång. :(

Dessutom är "Stanley" med "husse" trött och hängig. Inget vi blir lyckligare över hemma. Hoppas att lite vila i helgen piggar upp oss båda inför nästa vecka.

Angående sadlar, andra sadlar - när jag började med spinning för en massa år sen studsades det upp och ner i sadeln en hel del. Attans vad ont jag hade efteråt. Tur att jag var singel då. Bra att jag fått hjälp med rätt teknik sen dess, annars hade det varit än mindre hoppelihoppigt i tillvaron.

• Bröllopstokiig

Godmorgon!

Här är en som har knaprat folsyra i ett par veckor. Det är tydligen bra att göra även i planeringsstadiet.
    Äter även Berocca, en om dagen, då får man i sig resten av det man behöver.
    MEN efter att ha läst kapp i tråden har jag nu insett att jag måste springa och handla järntabletter. Jag har skit kass HB och det är väl lika bra att se till att man får lite mer järn i kroppen innan. Jag fick blödande magsår förra året och hade HB på 108, som någon skrev är det ju normalt med 130.... hade ingen aning om detta med blodvärden, så jag är glad att jag läste i kapp i tråden.

I morgon ska jag ta det sista bekräftande nega testet med CB. Jag har fortfarande lite muppiga boobs och känner mig pirrig i magen, men är å andra sidan helt övertygad om att jag inte är med barn, men jag vill ha det bekräftat så jag inte håller på att känna efter hela tiden om det är något som är annorlunda
    Läste ju på familjeliv att det är många som har fått mens trots att de varit gravida, men så lyckligt lottad är inte jag.

Hur som helst, det ska bli kul att köra på nu igen när skiten (mensen)äntligen verkar vara över!

• Bröllopstokiig

Hahahahah köra bakifrån har min man hävdat hela tiden, han verkar ha läst på i smyg... Jag ska fan köra på det om 2 veckor när jag har ÄL, som jag har på 16e dagen typiskt att man ska vara sen så man får vänta så länge! Men i af så kommer tydligen spremierna till bättre på det sättet!

• Snart så....

hahahah...nu kommer alla köra bakifrån denna månaden, kul att se om det blir flera pluss efter det :)

• Jessie76

Mycket roande läsning här som vanligt

Jag borde nog oxå äta järntabletter för jag har alltid dåligt HB (runt 106-107, och det är tydligen lite lågt) - som då givetvis går ner när jag är gravid.
    Problemet är att jag med min redan dåliga kista blir så j***a trög i magen av duroferon.
    Tror ni att man får i sig nog mycke av dom där pillrena som ni pratade om tidigare?
    Vart köper man dom förresten?

• mugglesfan

nja bakifrån är inte favoriten och jag har inte blivit så desperat ännu
    däremot blev det plötsligt hett i köket igår men BIM är ju på söndag så det var mest övning
    jag har käkat folsyra sedan i april (gifte mig i juli och sedan slängde jag p-pillren). Barnmorskan sa att det var bra att äta dem 3 mån innan man börjar i fabriken. Och nu har det ju snart gått 3 mån till så risken för ryggmärgsbråck borde vara obefintligt

• nu är jag fruL

APOTEKET jessie
    och jag tror faktiskt att dom innehåller det mesta även järn eftersom de är direkt anpassade efter kvinnor som ju bekant behöver extra järn.
    Annars är leverpastej en hit för att få i sig mycket järn. jag älskar just leverpastej så det hjälper mig!!!!

mmmmm mat...mmmm gott
    homerdrägget i mungipan

Svar på tråden gravid? när märker man av det?