Godmorgon!
Här är en som har knaprat folsyra i ett par veckor. Det är tydligen bra att göra även i planeringsstadiet.
Äter även Berocca, en om dagen, då får man i sig resten av det man behöver.
MEN efter att ha läst kapp i tråden har jag nu insett att jag måste springa och handla järntabletter. Jag har skit kass HB och det är väl lika bra att se till att man får lite mer järn i kroppen innan. Jag fick blödande magsår förra året och hade HB på 108, som någon skrev är det ju normalt med 130.... hade ingen aning om detta med blodvärden, så jag är glad att jag läste i kapp i tråden.
I morgon ska jag ta det sista bekräftande nega testet med CB. Jag har fortfarande lite muppiga boobs och känner mig pirrig i magen, men är å andra sidan helt övertygad om att jag inte är med barn, men jag vill ha det bekräftat så jag inte håller på att känna efter hela tiden om det är något som är annorlunda
Läste ju på familjeliv att det är många som har fått mens trots att de varit gravida, men så lyckligt lottad är inte jag.
Hur som helst, det ska bli kul att köra på nu igen när skiten (mensen)äntligen verkar vara över!