• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Jessie76

Big Jim and the twins har jag oxå hört förresten. Angående namn alltså. Och kaptenen...

HUR kan man ha sett Ford Fairlane och MISSAT Stanley?! Konstigt..... När han får en smäll på nämnda och så utbrister han "talk to me stanley!" Eller när han får besök och öppnar dörren med råfjong och så säger han "he always gets up halfanhour before me".... Mycket underligt... Se den igen - fantastisk film!

• Bröllopstokiig

Nu håller jag på att bli knäpp... tror ni inte att mensen har slutat, exakt efter 2 dagar. Den kom i mådnags lunch o nu är det nästan inget kvar! Märkligt. Inte så konstigt att man har varit helt knäpp på sistonne. Man vet ju inte hur man ska tolka något.... Det verkar som det är helt upp och ner med min kropp i stället för med min muff, ha ha ha

• sweetstreet

CicciL,

Oj, du ska nog göra om ditt test ändå.
    Bara för att vara riktigt säker.
    Du vet väl att du kan lämna in ett urinprov till MVC så kollar de. Detta är gratis och om man är orolig att CB testerna inte är helt tillförlitliga kan man ju göra detta.

• _koko_

CicciL - vilken historia du har i bagaget! Vet inget om att gå igenom det du och din man gått igenom, men det kan inte varit lätt.
    Tycker också du borde testa igen, vem vet, din magkänsla från början kanske inte var så fel trots allt! :)

Ikväll tänker jag bara svulla godis och tycka synd om mig själv, det löser säkert alla problem...

• Snart så....

CicciL: Hur mkt mens+antal dagar brukar du ha? Om det är mkt mindre så skulle jag nog testa mig, tänk om du får ett pluss? Håller tummarna att det är så :)

koko: Helt rätt med godis! För mig har det blivit mkt godis sen man började babyverkstaden och vin på helgerna när man fått mensen. Kanske därför man får ont i magen :D

• Bröllopstokiig

Tjejer, det har vräkt ner... så det har varit rikligt med mens, usch vad det låter........ men jag har inte så kort,2 dagar liksom.... ja ja jag tror inte jag är med barn, känns inte så alls längre, inga boobs symptom heller, men jag ska ta ett "för säkerhets skull test" i slutet av veckan, sen får jag köpa nya stickor till ÄL, den kanske kommer tidigare nu...
    Ja ja ja fy fan vilken period det har varit den senaste tiden.
    Men nya tag!
    So long, nu ska jag på möte!

• _koko_

Vilket godis är godast till vin?? :D Ost förstås!!! Mmmmmmm, ska nog köpa mögelost också...

• Snart så....

Glöm inte chipsen med dipp så har du täckt in det mesta, kanske inte behöver middag :D

• _koko_

Snart så... - klart jag måste ha dipp också (chips är ju självklart)!! :D

Och ang din mensfråga - ingen aning, men det låter osannolikt. Tänk om man blödde lika lite som du... Ååååååh, vad skönt det skulle vara!!!

• sweetstreet

Åååå OST!!!!!
    Älskar ostar!
    Förövrigt är det där med "mat- och dryck-intaget" som jag känner kommer bli svårast att "fixa" OM man nu någongång skulle bli gravid.

Älskar ju gott vin, mögelostar, sushi...ja, you name it.... :(

Så man får ju passa på att frossa så länge man är negativ, hehe! :D
    Åtminstone något positivt med att vara just negativ!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?