• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Lapinette

För jag vet ju inte om jag är gravid eller ej...BIM på fredag/lördag.

• nu är jag fruL

kommer att hålla tummarna för dig då lapinette.

Japp då gäller det vel att göra allt som man inte kommer att kunna göra då man väl fått sitt efterlängtade plus (OM det kommer...)

Så bara vin och sushi!

• skorpan_

Ni är för underbara, tårarna rinner av skratt när man läser ikapp..

Tack för tipset A.M och nenne, de ska testas så fort han kommer hem till helgen igen. Är så tråkigt att vara gräs-änka nu när det närmar sig ÄL..

Tur att man har er på tråden.. :)

Kram till er alla därute!

• Lapinette

Tack nu är jag fruL men jag försöker intala mig att vi inte har lyckats. Känns enklare så. Har t o m räknat ut mina ÄL-perioder fram t o m februari. Funderar på att åka på en välbehövlig semester då och det vore ju bra att åka vid rätt period.

• nenne78

hade ni länken igen där man kunde beräkna ÄL? Det är så många sidor att bläddra igenom... *trött i musfingret*

• Snart så....

ohhh insåg just att vår 12-års dag inträffar med nästa ÄL, det kan inte bli så mkt bättre!! :D

• nu är jag fruL

vad har du gjort med det då

Svar på tråden gravid? när märker man av det?