• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

jag lade till mig där på slutet...

hihihi, 18 dagar kvar till bröllop, sen är det gasen i botten!

har f ö inget riktigt namn på den, den går mest under namnet skräppan (vilket även min egen lystrar till). Användes dock inte vid romantiska tillfällen utan rent allmänt, e x: "idag fick jag en innebandyboll på skräppan", "hörde du att grannen tog vicevärden på skräppan" osv.

• sweetstreet

Wow!
    Grattis Emmylou!! inte dåligt! med tanke på detta så kommer det säkert gå bra på lördag också!! :)

Tack A.M!
    Jo, jag hoppas ju att "skeden" ska vara en "vinnare". Iallafall så småningom... :D

FruL,
    Ge inte upp!!!!!!!
    Nu har du ju dessutom en massa nya trix att testa! ;)
    Tänk på att kan man vinna på Triss så borde det ju det mesta gå...?!
    Kram på dig!! :)

• ljuvlig

_koko_

Tack snälla du

Tänkte också på mitt lilla problem med antibiotika, tror ni att penicillin minskar chanserna att bli gravid? Det kan ju hända att jag känner mig bättre om ett par dagar och kanske kan pricka in ÄL ändå

• nu är jag fruL

alltså vart i landet du bor nenne

Skräppan är ett bra namn men inte romantiskt... älsklilng kan du pilla lite på skräppan

näe då tittar jag hellre på TV

• nenne78

oh! förlåt, GÄÄÄÄÄÄVLE (fast jag är ju egentligen från Dalarna )

• nu är jag fruL

tack sweetstreet:
    men ibland så kommer man ihåg hur jäklarns dåliga oddsen är och hur neggig gyn lät och då faller jag ner i mitt depressions hål igen

• nenne78

nu är jag fruL
    nä, som sagt, inget romantiskt där inte...

Ni får fullt upp på nästa ÄL nu då, för att hinna med både sked och bakifrån, sitta i soffan, ligga ner osv, för det blir tufft att hinna med allt på en gång...

• nu är jag fruL

helt okej nenne: Du är ju så ung så att då är allt förlåtet
    man kan ju knappt förvänta sig mer
    förvirrade tonåring

• sweetstreet

ljuvlig,
    Jag tror inte att antibiotika i sig ska inverka negativt, men jag vet inte. Kan dock inte tänka mig det! Antibiotika är ju ändå bara "giftigt" för en viss typ av bakterier, och inte ett dugg farligt för andra celler (som dina egna vilka bygger upp din kropp!) så jag tror inte alls det ska betyda något att du äter penicillin.
    Mer än att man oftast mår ganska trist när man äter penicillin p g a att man ju är sjuk. Och detta kan ju inverka negativt på sexlusten förstås...
    Men kör på du ifall du känner att du har ork och lust!! :)

• A.M.

Ljuvlig:
    Strunta i fundera på att du äter antibiotika - känner du dig bättre är det väl bara att köra på och testa ...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?