• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

det i soffan kräver att man tål mjölksyra i låren...

• nenne78

hahahaha! hemorrojdkudde, är det en sån som ser ut som en badring??

• _koko_

Äh, det kanske är något som jag har hittat på själv, men jag tror att det är en uppblåsbar ring som man sitter på för att slippa sitta på "området"...

• nenne78

_koko_
    sån fick min syrra låna när hon hade fött barn men det var för att slippa sitta på stygnen... Så helt fel ute är du inte!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    nenne du är för skön
    har antecknat dina tips och undrar just vart gränsen går för att *porr*surfa?! på arbetstid dessutom ha ha ha
    tänk om någon skulle komma in och se vad vi skriver om

Men jag ska helt klart testa, alla knep för ev graviditet är välkomna. Om man nu är "fel"skapt där nere och tappen hänger fel så får man göra det som krävs för att det ska bli nåt

tack för tipsen, aldrig tänkt på att ersätta malena i tidningen

• nenne78

nu är jag fruL
    *sväljer* tänk om de sätter dit mig för porrsurfning! mitt på arbetstid! :-S Ska försöka hitta på rökridåer i framtiden.

Klart bakåt - skott kommer!!

• nu är jag fruL

ha ha ha Vi är nog flera som kommer åka dit förr porrsurfning. Vi kanske får dela cell i häktet och då kan vi ju utbyta tips utan att behöva skriva ner dom

japp här ska åkas baklänges men den som gav mjölkstýra är nog inget för mig

• nenne78

nu är jag fruL
    mjölksyra går ju att träna upp, bit ihop! Det gamla hederliga sättet att sitta mot en vägg... kan iofs bli svårt att förklara hemma varför man inte använder stolar och soffan längre - "men det är ju för att vi ska kn****piiiip****a sen, älskling!"
    Nä, nån måtta får det vara... *S*

• Liten med Mindre

FruL

Snabbgång i rulltrappor är bra för mjölksyraträning av låren...
    Eller kom med på några spinningpass så ska jag coacha lite snabb, stående cykling. Svider bra i benen. :D Eller vanliga hederliga benböj à la bodypump/styrketräning.

Har fått ligga i lite eftersom maken gillar stolar... ;)

• _koko_

Ojojojoj, harlekin släng dig i väggen!!!!
    :D

Håller med om att sitta ovanpå ger GRYM mjölksyra, men det är ju kul att vara "in charge"!

Annars har jag inget att tillägga, nenne78 har ju beskrivit situationen heltäckande!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?