• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

162ochenhalv !!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!
    ÅHH........ jag blir ju avundsjuk på dig! jag vill ju med. men jag är glad att det är någon som har plussat i allafall, super roligt!

Så du har haft ont i brösten i 2 månader! Märkligt! Jag har haft ont i 1 vecka och jag fattar inte att det inte släpper, har ju aldrig haft det innan!

Ja ja..... super kul gumman, jag är såååå glad för din skull. Wow vad roligt!!!

• 162ochenhalv

TAckar tackar _koko_ och CicciL
    ja jag fattar inte det själv!!! helt galet... Hoppas att det plussar för alla er andra med snart... och att mitt plus sitter i :-/
    nä och det där med ont i brösten är skumt, har haft den sen jag sluta med pillerna, vet inte vad det beror på... det är inte så kul... så fort mannen kommer nära dom säger jag aj :( men nu gör det förståss inte så mkt :)

• Lapinette

Har också haft känningar i brösten sen jag slutade med mina piller. Tycker även att de har blivit större sen dess. Detta speciellt dagarna innan mens. Fatta att man tror man är gravid varje månad.

GRATTIS 162ochenhalv! Två stycken som nu precis har plussat.

• sweetstreet

162ochenhalv,
    GRATTIS!!! :)

Jätteskoj!

Och ni, det där med brösten tror jag är helt normalt. Det är väl rätt många som ha ömmande bröst i samband med mens (alltså vanlig normal mens, inte p-piller-blödning).
    Vet till och med de som har två olika storlekar på bh, en för vanliga dagar och en större storlke för mensperionden!
    Så Lapinette dina större tuttar är nog bara att acceptera!! ;)

Och CicciL,
    Försök att inte deppa ihop för detta! Jag vet att det är svåååååårt, men det kommer fler tillfällen som sagt! Men visst, helst skulle man vilja att kroppen inte gjorde såhär mot en.
    Och du, rökning är inte särskilt bra om man vill bli gravid, så det är nog jätteklokt beslut att dra ner på det lite o du nu har bebisverkstad på gång! :)

• Lapinette

sweetstreet - ja, jag lovar de har blivit enorma . Har A75 i bh-storlek...så förstår du.

• 6-train

Lapinette,

Haha!!!
    Gissar att din man tycker det är rätt okej eller???? ;)

Själv har jag inte heller några stora behag normalt, men mina blir också något större sedan jag slutat med pillren. Fast jag tror inte att de blir enorma. Tror nog att det är mest jag som känner att de blir större, inget som syns utanpå direkt... Men annars hade det ju varit lite skoj att ha en "rejäl hylla" någon gång per månad! :D

• Moppy

CicciL och co:
    Har inte haft tid att läsa allt här idag, men vill bara säga att även jag har fått mens idag, ie ingen bebbe denna månaden. Känns tråkigt även om det var första försöket för oss och vi bara prickade in 1 ggr runt ÄL. Det är sjukt vad man sätter press på sig själv trots att sannlikheten inte är så stor.

Vilket fall som helst kram till dig CicciL :) Nästa ggr är det vår tur!!

• Toca

Stort grattis till alla som plussat!!
    Vill bara göra ett inlägg om boobs. När jag var i vecka 8 hade jag gått från C75 till G80... Då ömmade det rejält!!!
    Kram på er allihop.

• Bröllopstokiig

Moppy: Trist... då får vi deppa ihop. Jag lipade halva kvällen, vi har ju försökt 3 ggr nu och det har inte blivit ngt. Suck. Jag vill ju så gärna att det ska vara ngt annat, men barnmorskan sa att jag antagligen har fått ett tidigt missfall eftersom jag har så ömma bröst fortfarande. Jag har inte ätit p-piller på hundra år, så det har inte med det att göra. Vissa kan ju ha mens som vanligt, men jag har varit gravid innan, och då hade jag inte mens under graviditeten. (hur som mina tvillingar föddes aldrig, så jag är fortfarande barnalös).

Svar på tråden gravid? när märker man av det?