• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

fruL - Nä, jag vet... Tycker din chef minst borde bjuda dig och din man på en lyxmiddag som tack för att du ställer upp såhär trots att du inte gått med på det från början! På restaurang alltså, inte att han ska laga den själv... :D

Ja, hundar borde finnas på alla sjukhus och ålderdomshem! Öööh, förutom där det finns allergiker då... Hmm, kan bli ett problem...

• Bröllopstokiig

Trevlig helg tjejer. Nu ska jag hem och kurera mig, eftersom jag har fått en dunder förkylning!
    Hoppas allt kommer tillbaka på måndag pigga och glada och med lite roliga nyheter!

Må så gott och massa kramar från Cicci

• mugglesfan

Usch, verkar bara vara jag kvar på jobbet - jag vill också ta helg! Men jag jobbar som programmerare och har leverans nästa onsdag och alltför mkt kvar att göra. Ångest... Fint väder, jag vill inte sitta här
    Vad skönt det hade varit att vara mammaledig istället

• Liten med Mindre

Också kvar på jobbet, fast inte själv här.

Väntar på maken som är konsult och inte kommer ifrån förrän de är klara. Och vi som ska köra till Falun (jag denna gång). Gillar inte att köra. :( Framför allt inte fredag när jag är trött.

Och inte har mensen kommit - fast alla tecken är där. :( Säkert i bilen på vägen upp.

• _koko_

Jag är också kvar. :) Ska hem till en kompis ikväll och hinner inte åka hem emellan.

Sitter och lyssnar på väldigt gamla Rainbow-låtar, det förgyller min eftermiddag! :D

• mugglesfan

NU sticker jag iaf, det får lösa sig på ngt sätt...
    _koko_: din inställning är bara underbar! en eloge!

• _koko_

Ja, tänk vad lite gammal hederlig hårdrock kan göra för humöret... :) "...dodidodido all night long..."

Stannar jag upp och tänker på det-där-jobbiga blir jag genast jätteledsen, så jag låter helt enkelt bli. Är lite fascinerad själv att det går faktiskt!

Ha en skön helg nu allihopa och ge oss problem-kvinns många härliga plus att glädjas åt i nästa vecka!
    Kram!

• FruSofia

nu är jag fru L
    Ursäkta om jag frågar nu och är det känsligt behöver du inte svara. Men vet du på något sätt att det är något fel på dig? Hur länge har ni försökt bli gravida?

• FruSofia

Idag har jag tjuvtestat och givetvis blev det negativt! Men vad annat kan det bli om man testar 8 dagar efter äl? Hoppas det hinner ändra sig till måndag! Ha en bra helg alla!

• my_name

Kära nu är jag fruL! Det kan ta tiiiid att få till det! Du behöver inte alls vara steril för att det inte "tar"! Jag träffade en som bara hade några få ÄL per år och de fick kämpa på, men har två barn idag! Ge inte upp! Kram!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?