• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • sweetstreet

CicciL!

Haha! Känner igen mig helt!!!
    Jag håller tummarna för dig! :)

Visst var det på måndag du skulle kolla???

• Lapinette

Usch vad hemskt...änglatrådar. Nej, nu får vi allt rycka upp oss här på tråden.

• sweetstreet

Lapinette,

Håller fullständigt med dig!! :)
    Man måste ju itne gräva ner sig i allt som kanske eventuellt kan tänkas gå tokigt....

Lycka till med din BIM också nu i veckan som kommer! Och grattis till nya bostaden! Måste kännas väldigt skönt att ni har hittade något ni ville ha! :)

• Lapinette

Det gick ändå hyfsat fort men vi vill ju börja om med något som blir vårt. Nu har ju mannen flyttat in med 57 kartonger hos mig och magasinerat sina möbler.

• sweetstreet

Oops!

Låter som ni kommer att ha en del att packa upp ;)

Fast jag gillar att flytta! Det är ju oftast så att man flyttar till något som är större, eller bättre på annat vis, så det är likosm en väldigt positiv känsla över flyttar tycker jag.

Gissar att ni längtar jättemycket till flyttdatuemt då?

• Snart så....

Godmorgon allihopa,

Bestämde mig imorse för att inte testa mig utan vänta till måndag. Är inte riktigt upplagt för att få det är stora MINUSET stirrade på en bara för att man testade för tidigt. Så nu ska jag njuta av helgen och det bästa är att jag slutar om 3 timmar så det blir en långhelg :)

• Bröllopstokiig

sweetstreet:

Jo jag tänkte testa på måndag, vid närmare eftertanke så har jag nog BIM idag faktiskt. Senaste mensen kom ju på min bröllopsdag den 19/8, så det bordevara BIM idag med 28 dagars cykel. Men jag väntar som sagt till måndag.

Snart så....
    Härligt med långhelg.... jag är genomförkyld så jag tror jag ska lämna kontoret lite tidigare idag, om jag inte känner mig bättre... Typiskt att man ska bli förkyld, då är man ju öm i hela kroppen, så nu vete fan om det var gravsymptom jag hade...

• Snart så....

CicciL: Hua...det är inte roligt att vara förkyld, det är helt ok att smita hem tidigare och kurera. Krya på dig.

Har du några mensvarningar?

• nu är jag fruL

KOKO! är du här? Hur känner du dig gumman. Har du hunnit landa efter gårdagens besked eller är det fortfarande kaos?
    berätta gärna hur du känner dig. Vill gärna stötta om jag bara kan.
    Det är i nöden som vännerna prövas heter det ju så attans vuxet och fint...
    Jag är bra på att älta saker om du vill.
    Tänker på dig!!!!
    kram

• Bröllopstokiig

Snart så....

Jag känner absolut ingenting, inte något tecken på mens i trosorna heller. Det ända är väl att mina boobies har ömmat sedan i tisdags. Jag misstänker att jag kan vara gravid, men jag är väldigt osäker. Förra gången jag var gravid var det ju inte alls planerat, jag hade inte i min vildaste fantasi en tanke på att jag kunde vara det och ville inte heller vara det. Så jag tänkte ju inte på symptom. Det enda jag tror mig att jag minns är att tuttarna ömmade, men jag är inte säker. Jag kände inte illamående förrän i slutet på vecka 6 någonstans. Så jag är lite konfunderad nu, men som sagt... vi får se....
    Om det nu inte är +, så känns det i allafall så himla skönt att vi har denna tråden så man kan få prata av sig och vara ledsen i... sen får vi försöka igen.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?