• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Man analyserar precis allt, har nog aldrig haft så stort intresse för flytningar som nu.

• Snart så....

Moppy: Kanske tog semester? :)

• _koko_

Inget utomkveds (eller riktig grav för den delen) har fått besked från gyn nu.

Måste vänta fyyyyyra veckor på att få veta något mer, nu går jag och gräver ner mig nånstans tror jag. :(

• nu är jag fruL

koko: gumman
    Vad synd att jag inte är hemma i s-holm nu för då skulle jag köpa en dunk vitt och komma över till dig med ett lass näsdukar. sen skulle vi gråta i kapp, dricka vin och gråta igen.

Det är ungefär det jag känner för att göra.

Usch att vänta 4 veckor det är INTE roligt. Jag känner med dig gumman. MEN som vi sagt, det behöver inte vara farligt. Usch jag vet att alla såna försök till peppning faller platt när man når botten. Jag vet bara inte vad jag ska säga. Tänker på dig!

• nu är jag fruL

Kan du gräva en stor grop så att jag också får plats

varför ska livet vara så orättvist?

• mugglesfan

jag hade också ömma bröst vid mens när jag käkade p-piller men nu verkar det ha flyttat sig till perioden när jag har (beräknad, eftersom jag inte testat) ÄL. Det var så jag joinade tråden, jag hade fått ömma bröst men det var inga gravsymptom som jag först hoppades (vad naiv man kan vara)

• Bröllopstokiig

Moppy:
    Om jag mot förmodan skulle vara gravid, så kommer barnet runt den 26-28 maj, enligt en beräkning från internet jag har gjort. Men nu mera mäter ju BM huvudet på bebisen och massa annat och kan utifrån det beräkna ett födelsedatum.

Hoppas......

• Moppy

CicciL: maj hade varit perfekt...då kunde mannen vara lite mer ledig under sommaren också. men man kan ju inte planera allt. suck!

• Snart så....

Nu är jag lite efter, hur beräknar man sånt?
    Är det familjeliv-siten man måste våga sig in på?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?